Mitt OpenOffice har kraschat?

the_connemara

Trådstartare
Går inte att öppna mitt arbete, iaf inte från min hemdator, varken där det ligger i mina dokument eller som filen jag skickade på hotmail. Väldigt störande. Säger bara att programmet kraschat typ och att den ska reparera mitt arbete när jag försöker öppna det men efter att den gjort det så fösvinner rutan o sedan kommer rutan upp igen om att den ska reparera osv osv. Går inte att öppna nytt dokument heller.

Finns det ngt hopp om att få tillbaka arbetet? Ska testa att öppna från skolans datorer sen, kan det funka tror ni?

Sv: Mitt OpenOffice har kraschat?

Avinstallera OO och installera igen.

De sparade filerna finns kvar.

Det borde gå att öppna på skolans datorer, OO är fullkompatibelt med MO.

Funkade icke på skolans datorer men frågade lite mer datorkunniga än mig så efter ett tag så löste det sig o jag slapp skriva om allt *pew*

Men nu ska jag göra som du säger o avinstallera/installera igen.

Är det här ngt vanligt problem eller har jag bara otur? :crazy:

Jag har kört OO i snart ett år och aldrig haft några problem. Men jag har endast kört de svenska versionerna. De är ju oftast testade lite mer när de väl är översatta till andra språk än engelska.

Liknande trådar

S
Hästvård Hej! Jag har ett sto på drygt tre år som vi kan kalla Julia. Jag har haft henne sedan hon var ungefär nio månader. Sedan i princip...
2
Svar
25
· Visningar
7 422
Senast: Madick
·
S
IT & mobiler Jag har en bärbar dator. När jag skriver dokument använder jag programmet Works (det följde med datorn - har inte installerat Word då...
Svar
6
· Visningar
1 122
Senast: Skuggabaldur
·
M
Dressyr Hej! Jag har just börjat träna dressyr igen med min lille häst efter flera års uppehåll p.g.a. små barn. Under tiden har jag ridit en...
2
Svar
29
· Visningar
4 189
Senast: Mayara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ridskoleryttare