K
kimsan
hej vet någon nått om baffinxx och madiken hur dom är ? har ett sto efter dom nu . mina vänner säger detta är bra så jag måste avla sedsn .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Baffin XX har bara lämnat en avkomma som själv har några prestationer inom ridsporten och aveln.
Sant och sant? Jag har gott efter de officiella siffrorna och på de hästar som är registrerade för ridsport efter Baffin. Då finns varken Cadaffi eller Guitar Man med bland hans elva registrerade avkommor i ridhästavel. It`s Now or Never har inte heller officiella tävlingsresultat redovisade på sig och inte heller hennes avkommor ännu.
Sen kan det ju helt klart vara fel på redovisningen av avkommor och resultat. Men faktum kvarstår att Baffin inte gjort något större intryck i aveln.
Jag har gott efter de officiella siffrorna och på de hästar som är registrerade för ridsport efter Baffin.
hej vet någon nått om baffinxx och madiken hur dom är ? har ett sto efter dom nu . mina vänner säger detta är bra så jag måste avla sedsn .