Mitt marsvin! (färgfråga)

Dravena

Trådstartare
Det här är marsvinet jag fick hem idag. Hon är en teddy, 2 år lite drygt. Nån av er färgkunniga som kan berätta vad hennes färg kallas? Tuva

hej! Sött marsvin var det iallafall... :)
Har en liten teddy-tjej här hemma som är white/buff-roan. Gillar verkligen buff-färgen, så fint så... :)

Ja, jag tycker hon är underbar! :love: riktigt personlig också, svarar när man ropar på henne och kommer fram om hon är ute på golvet. :) Nu ska jag bara börja leta efter en kompis till henne, hon ser lite ensam ut. :(

Tyvärr, sambon är tokallergisk mot kaniner. Det är därför tuva inte har fått nån kompis än, måste avvakta och se så att sambons allergi inte börjar spöka. (Går bra än så länge!)

Hon är Buff/White och hon är inte dutch eftersom färgfälten inte är korrekt på andra sidan och hårlaget fel.
Teddy är en egen ras och dutch är en annan och finns bara på korthår :)

Hej Hej ! :banana:
Ett tips om du värkligen vill veta är att fråga dom på Cassiopejas

Kramizzar // Lisa och marsvinen Lurvax o Twixie :love:

Sv: Re: Mitt marsvin! (färgfråga)

heej!
va bara tvungen att skriva att marsvinet var supersött! :):):):):D:D:D:D

Liknande trådar

Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 043
Senast: Amha
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 105
Senast: Red_Chili
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Idag har jag hunnit med mycket ;) Ponnyn har ridits. åkte till ridhuset då ridbanan är stelfrusen och hoppade lite, hon var lite spänd...
Svar
0
· Visningar
485
Senast: Coras star
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 342
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar