Mitt lilla nytillskott...

N

NutiZ

...Är jag ju tvungen att visa upp ^^
Brisby's Turbonegro, "Turbo"
Cinnamon pearl, hane

5-7.png

7-7.png

10-2.png

11-2.png

12-2.png

14-1.png

16-1.png

Impulsköp is the shit :banana:

Sv: Mitt lilla nytillskott...

Såklart att du ska visa upp honom, han är ju supersöt! Det som jag tycker är så coolt med råttor är att de kan skratta! :)

Nej, skrattar, tydligen. Jag läste i något nummer av Djurens Rätt att forskare hade gjort nån undersökning om det. Råttor utstöter ett högfrekvent ljud när de leker med sina kompisar, eller blir kittlade, men människor kan såklart inte höra det utan det krävs speciell utrustning. Ska se om jag kan hitta artikeln nånstans. :)

Ååååh vilken underbar! :love:
Har velat ha råtor länge, och nu såg jag på Råttatouille igår och får se det här idag, jag är kär!

Gud vad fin! :love: Om jag hade fortsatt med råttor hade jag ägt en pearl från Brisbys, det var en av mina drömmråttor färgmässigt. Det är otroligt att det kan rymmas så mycket kärlek i en sån liten kropp

KisseNova, kolla youtube länken! Det stämmer att råttor skrattar, de är ju otroligt intelligenta och sociala så egentlign är det inte så konstigt :) Katter är mysigt att ha, men råttor utstrålar ju så mycket kärlek som de bara ger ger ger, så det är svårt att va utan

mwa, gimme :love::love::love:

/Migo
med 16 stycken rådisar hemma och den eviga planen att minska antalet...

Hjälp en RÅTTA!!!!!!!!!!!! uu bläää:D:D:rofl::rofl:

Liknande trådar

Övr. Katt Vi har en honkatt, ca 3 år, steriliserad. Hon har förut varit yngsta katten och väldigt bra kompis med den äldre hankatten samt funkat...
Svar
0
· Visningar
856
Senast: maria_b
·
Övr. Hund Känner jag behöver lite tips/råd/input här.. Eller skriva av mig åtminstone! Vi har från innan en ettårig corgihane. Något osäker av...
Svar
18
· Visningar
2 002
Senast: mazariin
·
Tjatter Nu när årets julkalender kört igång blev jag påmind om ett datorspel med Barna Hedenhös som vi spelade mycket när vi var små, var...
Svar
1
· Visningar
1 443
Senast: Riley
·
Hundhälsa Ibland frågar man sig om det är värt det. Det här med att leva med djur alltså. Det var inte så länge sen som min gamle hane dog under...
Svar
16
· Visningar
2 459
Senast: Kivina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama