Mitt lilla hjärtegryn!

nevin

Trådstartare
Han sover så sött nu, och hjärtat svämmar över, måste bara visa min lilla kille som han såg ut för bara ett par timmar sedan! Han blir 13 veckor inatt!

Leker med sina hjärtan!
16622034.jpg


Det är fart i de där armarna!
16622035.jpg


Spegeln är rätt skoj med!
16622037.jpg
 
Sv: Mitt lilla hjärtegryn!

De blir stora så fort!

Jag fick första leendet idag, gissa om jag börja störtböla :love: Och efter det har jag knappt kunna lägga ifrån honom, gått å pussat å sniffat på honom hela eftermiddagen :love:
 
Sv: Mitt lilla hjärtegryn!

Ja, hu! Det går ju superfort, det är hemskt egentligen:crazy:. Inte hinner man fatta att de kan le förren de lyfter på överkroppen och ska iväg! Lilla raringen här har precis börjat förstå att det som känns i händerna också kan ses av ögonen, han ser helt chockad ut när händerna kommer framför ögonen och de innehåller saker :D
 
Sv: Mitt lilla hjärtegryn!

Tack, jag tycker ju naturligtvis att han är det sötaste här i världen, men jag är ju en aning partisk jag:angel:
 
Sv: Mitt lilla hjärtegryn!

Han är så fin.
När börja han hålla i sakerna sj?
Loke gör inte det än, men det kommer!
 
Sv: Mitt lilla hjärtegryn!

Han har greppat rent automatiskt ett tag, men medvetet greppande har kommit senaste veckan bara :love:, det är så underbart att hålla upp något framför honom och se hur han jobbar för att få tag på det! och när han lyckas blir han både chockad och helt stirrig, så hela kroppen skakar :D
 
Sv: Mitt lilla hjärtegryn!

Han har greppat rent automatiskt ett tag, men medvetet greppande har kommit senaste veckan bara :love:, det är så underbart att hålla upp något framför honom och se hur han jobbar för att få tag på det! och när han lyckas blir han både chockad och helt stirrig, så hela kroppen skakar :D

hehehe..... dom är så söta...

innan jag blev gravid så tyckte ja inte ens om barn. inte min sambo heller....så man hade aldrig förväntat sig detta för runt ett år sen :p
 
Sv: Mitt lilla hjärtegryn!

Vad söööt han är. :love: Det är så roligt nu när det börjar hända grejjor, man ser för varje dag hur dom utvecklas.

Emil är nu 7 veckor och har nyss börjat att jollra & leka i babygymmet. Älskar det. :love:
 
Sv: Mitt lilla hjärtegryn!

Ja, de är underbara helt klart! Jag har alltid velat ha många barn, men det blev bara en, tills jag hittade min sambo! Får se hur många vi hinner med att producera :D

Nu ska jag nattmata lillen, sen är det sova som gäller för oss.
 
Sv: Mitt lilla hjärtegryn!

Tackar!

Tittade på din lille med nyss, han är ju jättefin när han ligger i gymmet :love:
 
Sv: Mitt lilla hjärtegryn!

Tack.

han tycker det är jätteroligt, jollrar, skrattar och försöker hela tiden att ta leksakerna som hänger. Även om det inte går så bra. :D
 
Sv: Mitt lilla hjärtegryn!

Hos BVC i torsdags kolla de vad han gjorde när de la honom på mage, han ställde sig på raka armar och huvudet högt och kollade sig omkring, super stadig! För varje dag som går så gör han ifrån sig "prat ljud", det är nästan så han börjar skratta när man kittlar honom och så idag då satt han framför mig och gav mig världens smile, går inte att jämföra med de leendet man sett honom göra tidigare då de verkligen lös i ögonen på honom nu.

De blir stora alldeles för fort.
 
Sv: Mitt lilla hjärtegryn!

Ja, det där leendet är svårslaget, när de håller kontakten och ler så medvetet! Daniel har börjat skratta när vi sjunger, han lyssnar, jollrar och så skrattar han :), hur gulligt som helst!
 
Sv: Mitt lilla hjärtegryn!

Det är skönt när de upptäcker gymmet, det var så skönt första gången lillen här lekte i det utan att vilja upp direkt :love:
 
Sv: Mitt lilla hjärtegryn!

För övrigt är min son 12 veckor, inte 13 som jag min stolla skrev :o:o
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Som ni säkert hört mig beklaga mig över så sover sonen inte särskilt bra. Han vaknar på nätterna (varje/varannan timme) och börjar veva...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
12 253
Senast: Madalitso
·
Hundavel & Ras Hej allesammans. Vill bara höra vad ni tror då jag ligger sömnlös just nu och tänker på detta 😂 Och bara för att tillägga så jag...
Svar
14
· Visningar
2 782
Senast: AraSlei
·
Hästmänniskan För ett par månader sedan skrev jag ett inlägg om att börja rida igen, att söka mig tillbaka till ridskolan, ta privatlektioner, etc ...
Svar
10
· Visningar
1 384
Övr. Katt När jag tog hem Mrs Norris fick jag med en liten vippleksak, de som hade haft henne sist sa att hon inte tyckte den var så rolig. Det...
Svar
11
· Visningar
1 166
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp