Mitt "Grönt kort" är borta !? :oo

L

lisaafisaa

Hej, behöver verkligen hjälp! Det är så att jag har lyckats tappa bort mitt "grönt kort" som jag tog år 2009 och har nu ingen aning om vart det finns ;s och jag ska snart börja tävla lokalt och då behöver jag ju ett... vet någon om problemet går att fixa och om man kan få ett nytt ?
behöver verkligen hjälp, är desperat!:confused:

Sv: Mitt "Grönt kort" är borta !? :oo

Kontakta ditt distrikt (dvs det distrikt där du tog kortet) och be dem aktivera ditt gröna kort i TDB, det skickas inte ut några nya fysiska kort.

Sv: Mitt "Grönt kort" är borta !? :oo

" Fysiska kort" vad roligt det lät:D Jag ser för mej små levande kort som kommer åkande! Ha ha ha!

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 293
Senast: fixi
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 398
Senast: QueenLilith
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 397
Senast: Freazer
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 080
Senast: zarmino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka