Mitt dräktiga sto (25 dygn) har lite vita flytningar

Ida_81

Trådstartare
Hoppas ni kan lugna mig nu! Brukar dom ha detta när dom är dräktiga? Alltså jag fattar ju att hon kanske har flytnigar för att vaginan renar sig osv... men tidigar i dräktigheten har hon varit helt torr och fin så jag blir orolig att hon stött bort fostret! Bakterieprov togs när hon seminerades och det va fint så hon har inte haft några problem tidigare! Vad tror ni? Ska jag oroa mig eller bara släppa det? Oavsett så är det ju försent att seminera om... :-(

Liknande trådar

Avel Okej. Mitt sto 10 år inseminerades i våras med fryst. Haft föl tidigare. Ringde till stationen och frågade vad dom tyckte och dom sa att...
4 5 6
Svar
113
· Visningar
8 485
Senast: em-pirre
·
Hundavel & Ras Dräktig Ridgeback. Vi parade henne den 17,18,19 och 20 Oktober. Vi har hannen också och de har fått en kull för 3 år sen med 13 friska...
Svar
18
· Visningar
5 335
Senast: regina11
·
Avel Mitt 12åriga sto som jag köpte i våras hade i onsdags jämntjocka svullna bakben, jag blev genast lite misstänksam och tog temp, 39,9...
Svar
14
· Visningar
2 349
Senast: Corax
·
Hundavel & Ras Att ta valpar på sin tik Lite allmänt om tik, parning och valpning. Vill man lära sig mer, så rekommenderar jag hunduppfödarens...
2
Svar
26
· Visningar
5 969
Senast: lundborg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Senast tagna bilden XVI