- Svar: 63
- Visningar: 4 254
Idag tänkte jag berätta lite hur mina dagar är. Eller ska vara för hade samtal imorse och gjorde som ett schema. Så tänkte jag skulle visa det och skriva lite om det och så! Så har en bild på som det är. Så som står där så är det bara äta och vila hela dagarna. Och ja jag vet att det behövs för kroppen ska bli frisk och allt sånt men ändå. För liksom innan allt dethär hände så var jag i stallet och cyklade oftast dit och var ute med hundarna och simmade och massa saker. Så gjorde liksom aktiva saker typ hela dagarna nu när det är sommarlov. Så tänk att gå från det till som på schemat! Jag tycker faktiskt inte att det är konstigt då ifall jag blir typ depprimerad. Men dom här säger att det är för om man inte får den näringen som kroppen behöver så funkar inte känslorna som dom ska heller. Men mina känslor har ju försvunnit NU efter att min kropp får mycket mer näring. Och hjärtat är inte sådär sjukt eller vad man ska säga som det var förut. Så kroppen är friskare nu men INTE hjärnan! Och den typ behandlingen jag ska göra är att jag ska följa dethär schemat. Men om jag säger att jag inte fattar hur det ska göra allt bra så säger dom bara att det tar tid och det är bara en del. Och just nu måste jag få rutiner och få normalt ätande typ. Men jag kan ju inte ha såna dagar föralltid så jag fattar inte varför jag ska ha så meningslösa dagar nu. Och fattar inte för dom säger att det är första steget typ och målet då är att jag ska må lite bättre och kunna vara hemma och gå i nån behandling typ. Men kommer ju inte må bättre sålänge jag ska göra ingenting så då får jag ju aldrig vara hemma. Men ja det är iallafall dethär jag ska följa nu. Och nu när jag har varit här så har jag sovit typ närsomhelst på dagen också och varit vaken sent på kvällen och tidigt på morgonen och så för kan typ inte sova normalt. Så tror inte det kommer gå så bra att följa detdär men jag har inte så mycket val så är bara att försöka ändå. Och sen så är det ju inte att varje dag ska vara exakt så för kanske ska träffa läkaren tillexempel nån annan tid eller som idag är det jätte dåligt väder så då ska jag inte vara ute. Så kan ändras liksom men då är det dom på sjukhuset eller mina föräldrar som ska bestämma det. Så jag får inte bestämma. Men ja det är väl det jag kan berätta om hur mina dagar ska vara!