Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mitt vänstra ben sover från knät och ner i foten på framsida/utsida. I mitt fall beror det på att min ischiasnerv är retad/klämd.
Nerv i kläm, diskbråck och en rad andra orsaker.
Det kan också mig veterligen vara symtom på mer allvarliga saker. Läkare kanske?
Hittade den här länken, dock vet jag inte hur säker den källan är:
http://www.halsatips.com/kolesterol/2014/11/orsakerna-till-ensidiga-domningar.html
Brukar ha benhinneinflammation nån gång per år, brukar mest göra skitont på mig men har ingen smärta alls nu!För mig kändes det som benet sov när jag hade benhinneinflammation. Höll i sig någon månad.
Med den här bakgrunden skulle jag inte göra mer än vänta nån vecka för att se om det ger sig. Jag skulle tolka det som orsak och verkan.Hmm jag satte mig ner på knä i söndags och det högg till lite i ryggen, inte så att jag reagerade konstigt (min kropp brukar låsa sig lite och hugga till här o var) men lite senare upptäckte jag att benet sov, är också lite framsida mot utsidan, ett tag sov benet till strax ovanför knäet på utsidan! Är det tokigt att ha nerv i kläm?
Brukar ha benhinneinflammation nån gång per år, brukar mest göra skitont på mig men har ingen smärta alls nu!
Ja, det var vad hon på vc sa också! Men ringde 1177 först och hon jagade upp mig och sa att det kunde vara nån propp....Med den här bakgrunden skulle jag inte göra mer än vänta nån vecka för att se om det ger sig. Jag skulle tolka det som orsak och verkan.