misstänkt tråd på barn

escodobe

Trådstartare
Det har just dykt upp en ny användare med en tråd som "luktar lite illla" på barn.
Kan nån ansvarig hålla ett öga på användaren?

Sv: misstänkt tråd på barn

Men har du anmält tråden? då får ju moderatorerna syn på den... ;) ;)

Hur gör jag det? Det var det jag trodde jag gjorde nu.
Jag har varit på buke många år utan at behöva anmäla någon.

Den lilla röda triangeln
report.gif

Jag anmäler flera trådar varje dag...

Som sagt, triangeln är moderatorns bästa vän! Som tur var så fixade ett gäng andra att anmäla tråden, så nu har jag kastat den! Gunnar är också informerad om användaren.

Vad menas med att en tråd luktar lite illa på barn ?

Mycket konstig formulering-jag fattar nada.

Tråden var inte lämplig att ha på buke, alltså skrev escodobe att vi skulle titta på den. "Luktar illa" kan komma från att vi tenderar att kalla folk som muckar gräl på buke för "troll", och troll luktar visst inte gott.

Den fick mig att bli lite lätt illamående då mina varningssignaler började blinka.

Haha, den triangeln har jag inte ens sett innan du påpekade det.
Anmäla flera trådar om dan? För vadå?! Seriöst, det är rätt sällan jag sett riktigt upprörande trådar.

Den var faktiskt rätt obehaglig. Jag var en av dem som anmälde den. Med hjälp av triangeln kan du även anmäla enstaka inlägg, tex om någon går till personangrepp eller så. Vad jag förstår blir det ett pm till moderator av anmälningarna.

Upprörande? Inte bara det utan sånt som ligger fel bland annat... Datorforumet men hör hemma i hjälpen osv... Det är liksom det triangeln är till för, för att väcka moderatorerna... ;) ;)

Tja, den främsta anledningen till att anmäla en tråd är väl mig veterligen att den ligger fel, och det är ju inget ovanligt.

Det är ganska ofta trådar ligger i fel forum, t.ex. foderfrågor under Vård, utrustningsfrågor under Ridning, bild- och filmtrådar under Ridning osv.

som jag skrev tidigare och som andra skrivit så ligger det trådar fel mest hela tiden...

Eller sånt som helt enkelt inte hör hemma här, anonser eller så...

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
484
Senast: Krålus
·
Övr. Barn Jag startade en liknande tråd för ett par år sedan, men nu hittar jag den inte och frågeställningarna är dessutom lite annorlunda så jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 059
Senast: gammalek
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 556
Senast: Tilly_85
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Hiss och diss del 5