Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Som sagt, triangeln är moderatorns bästa vän! Som tur var så fixade ett gäng andra att anmäla tråden, så nu har jag kastat den! Gunnar är också informerad om användaren.
Tråden var inte lämplig att ha på buke, alltså skrev escodobe att vi skulle titta på den. "Luktar illa" kan komma från att vi tenderar att kalla folk som muckar gräl på buke för "troll", och troll luktar visst inte gott.
Haha, den triangeln har jag inte ens sett innan du påpekade det.
Anmäla flera trådar om dan? För vadå?! Seriöst, det är rätt sällan jag sett riktigt upprörande trådar.
Den var faktiskt rätt obehaglig. Jag var en av dem som anmälde den. Med hjälp av triangeln kan du även anmäla enstaka inlägg, tex om någon går till personangrepp eller så. Vad jag förstår blir det ett pm till moderator av anmälningarna.
Upprörande? Inte bara det utan sånt som ligger fel bland annat... Datorforumet men hör hemma i hjälpen osv... Det är liksom det triangeln är till för, för att väcka moderatorerna...
Bukefalosnyheter
När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.