Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så snygg färg på hästen!Vi jobbar lite på annorlunda böjning på halsen, tycker det är viktigt och sådär -för mjukheten liksom
TackSå snygg färg på hästen!
Vi jobbar lite på annorlunda böjning på halsen, tycker det är viktigt och sådär -för mjukheten liksom
Ja, vi tycker att hästen ska vara lika böjlig åt båda håll Ja, kul hade vi! Finns seriösare bilder i senast tagna bilder eller vad den heterMittenbilden ser ut som omvänd rollkür Ni ser iaf ut att ha väldigt kul och jag håller med @Got2Be, enormt fin färg
Ja, vi tycker att hästen ska vara lika böjlig åt båda håll Ja, kul hade vi! Finns seriösare bilder i senast tagna bilder eller vad den heter
Tack så mycket, vi tycker med den är fin men vi är ju partiska
Vi är två ägare (tekniskt sett äger den andra tjejen honom, men i övrigt delar vi på alla kostnader etc). Det är den andra som rider på bilderna, och jag fotograferarUrsäkta kanske en dum fråga, men vilka är vi? Är ni fler under nicket eller är ni fler ägare på hästen?
@fridaxi Min förra häst räddade mig på riktigt en gång. Det var på vårkanten vid snösmältning. Jag var precis på väg att öppna porten in i ridhuset när min häst helt plötsligt for iväg som ett jehu och jag åkte med. Några sekunder senare landade ett stort isflak på marken precis där vi hade stått. Då var jag glad över att jag hade en reaktionssnabb häst....något jag inte alltid uppskattade annars.
Och ja det är en rävsvans vi har i förbygeln, hubertus jakt i öved med avslutning på stranden och rävsvans jakt (lokalt producerad svans och denna ska återanvändas nästa år .)