Misslyckade ridbilder

Häftigt! Vad innebär det mer än att gå upp på pallar? Är det bedömning eller på tid?

Det är som en hinderbana kan man säga. Man går igenom olika stationer. Hela banan har en maxtid och man får tidsfel om man överskrider, sen är det straffpoäng om man gör fel. Kolla gärna http://juf.se/?page_id=267
ALLA kan rida bruksridning och det är egentligen moment som alla hästar bör klara av i vardagen.

@purity_666 vire superkul o få testa... Vet du om det finns i uppsalatrakterna?[/QUOTE]

Det finns det säkert, går ju SM i sommar. Kolla med lokala fjordhästföreningar, nordsvenskföreningar och liknande. Det är ofta de som anordnar brukstävlingar. Man kan kolla JUFs hemsida också men de är inte uppdaterade om alla tävlingar.

Jag tror hästen är lite tveksam till detta med hoppning
DSC_0051.jpg

Inte för fem öre ;) Men unghäst och hade en tvär dag ;)

Kan ju bjuda på två bilder från i dag... den första är jag och medryttarhästen - som bjöd skitfint på hindret in i sista sekund när han kom på bättre tankar.
c_5404e508ddf2b32589c3f07a.jpg

Efter en si så där lyckad träning skulle vi få plaska lite i sjön... stallkompisen tänkte galopp in till stranden. Men vart tog hästen vägen?
av_5404e5b59606ee4498eddfda.jpg

Liknande trådar

F
  • Låst
Hästmänniskan Hatar är kanske överdrivet, men jag gillar honom verkligen inte. Har haft honom i 3 månader och han trivs i stallet och med...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
39 561
Senast: scizofren
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30