Misslyckade ridbilder

jag lyckades fånga rätt ögonblick igen... häst & ryttare var superfina sen :love:
10n5d2w.jpg

Bild för att lindra samvetet :D

30t72wg.jpg

IMG_8910.JPG

Här är en dagsfärsk. Brukshindret bestod av en platta iklädd grön matta. Den var livsfarlig som ni ser. Jag vet inte riktigt vad vi gör här, men beundra gärna de vackra rumpmusklerna, den kraftfulla tvärniten, överläppens position samt ryttarens min som mest visar att allt var planerat.

@athena_arabians Njae, de hade mage att kalla det där olydnad. Vaddå olydnad? Vi gjorde bara en lite mer avancerad påstigning :idea:

Häst vill såklart impa på matte och ställa sig i levad över hindret innan hen sätter ner fötterna långsamt och graciöst! :D Tror det är matte som behöver lydnadsträning och bara göra som hästen säger istället för att tjafsa runt. "Bruksridning", hmpf! Wien nästa!

Häst vill såklart impa på matte och ställa sig i levad över hindret innan hen sätter ner fötterna långsamt och graciöst! :D Tror det är matte som behöver lydnadsträning och bara göra som hästen säger istället för att tjafsa runt. "Bruksridning", hmpf! Wien nästa!

Aha var det så det var? En funktionär berömde oss för att bjuda på sidepass haha. Hästen är en multitalang alltså ;)
Vi kom ju över fint till slut i alla fall.
IMG_8912.JPG

Den här uppvisningen gjorde vi också, vi kallar den "plötslig sidoförflyttning av bakdel"
IMG_8895.JPG

Liknande trådar

F
  • Låst
Hästmänniskan Hatar är kanske överdrivet, men jag gillar honom verkligen inte. Har haft honom i 3 månader och han trivs i stallet och med...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
39 561
Senast: scizofren
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30