Misslyckade ridbilder

Vad tror ni det här är för gångart? :rofl:

dsc2664.jpg

spansk galopp såklart :P!

Sv: Misslyckade ridbilder

Denna borde väl kvala in som misslyckad ridfilm:

Jag lärde mig rida på den ridskolan, Ninya var ökänd för sina rodeobockningar då och var ett tag t.o.m. "bannlyst" från alla hopplektioner för att alla ryttare flööög. :D Vad jag vill komma till är: vad bra du rider henne och vad duktig du är på att sitta kvar! Kul att se att hon ser så fin ut, hon måste ju vara runt 20 vid det här laget!

@parfymflaska Vad roligt att du känner till henne :D Hon har åter blivit bannlyst från hoppning (och markarbete) på lektioner sedan 3-4 år tillbaka :rofl: Jag har dock fått ha henne på lektion med bommar/litet hinder nu i år utan incidenter! Innan denna clearround så har hon faktiskt gjort endast en bockning senaste året när jag skuttat med henne, men här var hon för spänd och det blev för mycket :o

Tack så mycket! :) Ja hon fyller prick 20 i år, men det vet hon inte om :D

Ååh vad kul tråd!:D
Önskar jag hade bild på när min ponny skenade mot ett hinder och lyckades hoppa hindret men gick på sidan av galoppbommen:o

Liknande trådar

F
  • Låst
Hästmänniskan Hatar är kanske överdrivet, men jag gillar honom verkligen inte. Har haft honom i 3 månader och han trivs i stallet och med...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
39 562
Senast: scizofren
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar