Misslyckade ridbilder

Sv: Misslyckade ridbilder

*kl*
Jag döööör vilka underbara bilder ni alla bjuder på!:laugh::laugh:
Underbara!

Min unghäst var lite seg tidigare och liksom lite långsam i reaktionerna. Lade jag till skänkeln så ryckte han till och sen tog den 2-3 sek innan han hoppade framåt.
Såg ibland rätt kul ut:

img_0191.jpg

Här skulle han få springa lite på lös tygel för att få hitta sin egen balans i...eh...gångarterna.

img_9965.jpg

/Malin

Ja! Var det deeet hon försökte göra?
Attans, jag stod på fel sida om hästen och fotade. Hon ville egentligen att jag skulle fota framifrån (eller ville hon ta en selfie?) :D:p

/Malin

Jag döööör! :D Det bästa är ju att dom andra hästarna flyr iväg dessutom! Det här asgarvet kommer jag klara mig på resten av dagen, tack! :D

*kl*

#Selfie

Sambandet mellan bakbenen och resten av kroppen är fantastiskt! :D

Matte överarbetar ett försök till galoppombyte

Man ska ha låga stadiga händer right?

549070_4351496633740_260493318_n.jpg

Vädligt,väldigt vackert ekipage O_o Inte nog med att vi matchar varandra vi har även fått till en p.e.r.f.e.k.t halt.Typ.

Fast den bilden tycker jag är riktigt "artsy" med eran sneda pose och matchande outfit, den skulle kunna hänga på ett galleri i NYC :D

Knapplånar och gör en uppföljare till mina tidigare bilder, för nu har jag efter mycket om och men alla bilder på samma dator istället för utspridda bland tre olika!

Det är jobbigt när ena hästen som ska förevigas på bild bestämmer sig för att lösa någon dispyt där och då.
AnExPx1.jpg

Arabfröken som blev utsatt för terror på förra bilden var annars en utmärkt fotomodell, vem säger nej till den där sängkammarblicken? ;)
iCAXGBV.jpg

Här har vi en annan mycket fotogenisk häst
DHvsy4k.jpg

Jag menar, kolla in det där Hollywoodleendet!
Ur4VUuk.jpg

När hästen vill hoppa men inte ryttaren!
EPq4LQA.jpg

Mycket tveksam fuxherre till höger
IKKuU6P.jpg

När allt bara klaffar vid porträttfotograferingen!
moIXzxZ.jpg

Det roligaste med den här bilden är att jag faktiskt tror att de kom över!
tNnUV2C.jpg

Min kompis Welsh Mountain väljer alltid motståndare i samma viktklass!
cG6HEJi.jpg

Och det roligaste är att efter avslutad busmatch så var det nordisen som föltuggade och WM-pojken såg mäkta nöjd ut ^^
YMhx9Nr.jpg

Jag fantiserar ibland om att skaffa mig ett kallblods-sto och köpa en betäckning av Vindus :). Drömma kan man alltid :D!

Liknande trådar

F
  • Låst
Hästmänniskan Hatar är kanske överdrivet, men jag gillar honom verkligen inte. Har haft honom i 3 månader och han trivs i stallet och med...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
39 562
Senast: scizofren
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar