Missfärgad havre

A

AnnikaH

Upptäckte härom dagen att havren i tunnan blivit mörkare, lite gråare liksom. Har hel matilda havre och den är ganska gul annars. Den luktar inte konstigt.
Har inte gett hästen havre på ett tag eftersom han vilar så därför har jag inte tittat i tunnan heller

Någon som vet vad det kan vara? Har aldrig råkat ut för det tidigare!

Sv: Missfärgad havre

Det låter nästan som om havren börjat mögla inifrån.. :confused: Det kan ju börja mögla om det kommer in lite fukt eller så kan det ligga någonting som kom med från bonden i havren.. Jag kanske har helt fel men.. :crazy:

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 604
Senast: Shaggy
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Fick sådan oerhörd lust att skriva något. Inte som i att hitta på något, utan skriva i princip om det som är nu och här och på riktigt...
Svar
0
· Visningar
626
Senast: Takire
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 384
  • Artikel Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 842
Senast: Tofs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama