Minns ni för två år sedan...

Bent och Carina bor i Havreholm...

Hm...nu ska vi se det större stället heter... (Renée och minne). Ligger bara en halvtimme från Helsingör och sen är det ytterliggare ca 10-15 minuter till Bent och Carina.

Kan inte kommer på vad det heter!! *stör mig*

Tar ungefär 4 timmar dit från Gbg med färja (av det jag kommer ihåg).

Klart Fio kommer på träffen, då kan hon ju ladda upp på plats inför fälttävlan helgen efter :bump:

Vi har pratat främst om Danmark så jag hoppas att hon kan följa med till något av ställena.

Ska se om jag inte kan dra med mig lite fler folk också. ;)

Men så bra, då är du ju inte upptagen med tävlingsförberedelser så då kan du ju komma på träffen...

Du MÅSTE komma, annars tänker jag utnyttja min makt här på Barocken och radera ALLA dina inlägg!!! :devil: ;)

Och jag såg att du har ett boogiesläp också :D Om du plockar med dig en av dina pållar så kanske min kan få lifta med ;) :idea: Han är jättesnäll och en minihäst i jämförelse med dina, så han tar inte alls mycket plats :cool:

Vad tror du om det? :p :angel:

JAG VILL DIT!!! :) Och det känns som en dödssynd att som boende på Gotland inte åka dit när tillfälle bjuds. Hoppas verkligen att en rookie/newbie som tycker att AR verkar vettigt och intressant får komma och vara med er andra. :confused: SKa bara se till att jag får semester då :smirk:

SweetSelene, en av de saker RV är till för är just att på träffarna erbjuda ett smörgåsbord av så många stilar som möjligt, absolut inte bara AR, för att de som vill prova på något nytt ska ha en chans att se lite olika och prata med olika utövare, och på så sätt få en chans att få reda på vad man vill testa mer av. Att utnyttja varandra kunskaper och hjälpa varandra och att det ska finnas mycket olika att titta på och ta del av till en så billig peng som möjligt. Förutom då att det är bra mycket roligare att träffas IRL också, och kanske träffa lite folk som man även kan umgås med på "hemmaplan" sen.

Det tål att repeteras hur många gånger som helst. RV och RV-träffarna är till för ALLA, oavsett stil och utbildningsståndpunkt.

Jag vill komma men jag måste prata med vetrinärena om de tror att min häst klarar av att åcka så långt med färja. Hur finns det med vetirinärer och djursjukhus på gotland? Är livrädd att han skal få kolik eller transportsjuka igen.Är det grönt från vets sida så tänker defenetivt jag anmäla mig i alla fall.

Det finns ganska gott om veterinärer. Vi har t ex ett gäng mycket trevliga distriktare på norra Gotland, och ATG-klinik, och en TV-veterinär.

Tror dock det är sämre ställt med stationärvård och buköppningar.

Man måste ju absolut inte ha egen häst med sig! Jag fick ut enormt mycket av Tranemoträffen utan häst att bekymra mig om, jag kunde njuta 100% av att umgås istället! :-)

Just nu diskuterar vi möjligheterna och vi har komit fram till att Lokomotivet klarar resan och sitvationen bätre än Kurre. En fråga 500 kostade det är det per person eller familj?

Efter förtäckta hot från en viss diktator (nej.. moderator vad det ju du är, tänk så lika dom orden är ;) ) samt "slavdrivare" här inne så värkar det som om jag jag oxå ska göra ett försök att pallra mig dit. :)

Jusst det hon hade hjälp från en ännu ondsintare person oxå.

Men alltså, vad gäller priset - medsläpade ohästiga familjemedlemmar får naturligtvis campa på området utan extra kostnad.

Lysande. Och räcker det inte med de två ondsinta så hoppar jag gärna in och är lite ondsint också :D

Pha... så du gaddar ihop dig med dom... Trodde ju du skulle rädda mig här...

Fast jag måste erkänna att jag hade en helt underbar dag med en viss lite skäck idag.. :love:
Var längesen jag var så glad, o framförallt avslappnad..

ALLTSÅ! Det är en jättebra idé, men HELT FEL tidpunkt. :(

Tror inte min fästman blir så förtjust om jag säger:
-Älskling, vi kan inte gifta oss, för jag ska på Buketräff på Gotland istället... :cool:
(och det är klart att jag inte kommer att göra :love: :D )
Varför GÖR ni på detta viset??? :cry:

Såklart hon gaddar ihop sig med mig, vad tror du? *fnys* Någon ordning får det ju vara på saker och ting menar jag. :-)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka