S
Skrauti
Jag hade lite filmer från idag på kameran ( Canon Powershot S3 IS med tillhörande minneskort ) och filmerna gick att se på kameran. Men när jag skulle lägga in dom i datorn gick det inte alls, den sa att minneskortet var skadat på något sätt ( provade med olika urladdningsladdar och kortläsare ). Så jag bara stängde av kameran utan att göra något mer och nu när pappa skulle hjälpa mig så fanns inga filmer kvar på kameran. Minneskortet har alltså tömt sig själv.
En till sak som är mysko är att normalt sett står det att det ska få plats med runt 600bilder på kortet när det är tomt nu säger den att kortet är tomt men det står att det "bara" får plats 300bilder
Finns det något man kan göra eller ska jag gå och dra nått gammalt över mig och fundera ut en plan för hur man på intressanstaste sätt tar död på ett minneskort?
En till sak som är mysko är att normalt sett står det att det ska få plats med runt 600bilder på kortet när det är tomt nu säger den att kortet är tomt men det står att det "bara" får plats 300bilder
Finns det något man kan göra eller ska jag gå och dra nått gammalt över mig och fundera ut en plan för hur man på intressanstaste sätt tar död på ett minneskort?