JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Minna Telde vintertränar mot EM
Moderator
Hästnyheter
Minna Telde blev trea när den trestjärninga dressyren inleddes med Grand Prix under fredagen i Falsterbo. Men en av de fem domarna hade...
Hästnyheter
På fredag gör en nybliven nordisk mästare entré på Falsterbos dressyrbana. Minna Telde och hennes Isac startar i CDI3* efter sin succé...
Hästnyheter
Minna Teldes Don Charly har lämnat jordelivet. Tillsammans var de bland annat med i det svenska lag som kom fyra på EM. ...
Källa / Läs...
Hästnyheter
Det sista kvalet till Lövsta Future Challenge för unga hästar gällde de två sista finalbiljetterna till finalen på Friends Arena under...
Positiva tråden del 2
Kropp & Själ Det är nog tur att jag inte är förälder 😊. Blir så orimligt stolt och glad när relativt nya hundvakten skriver om min hund "såå lättsam...
Takire
5 minuter sedan
Svar: 1 558
Visningar: 96 814
Allmänt
Vad gör vi? Del CCXI
Tjatter Har precis ätit lunch :) Var iväg en sväng på förmiddagen och kunde passa på att både träffa en vän och ta en promenad i ett område jag...
Red_Chili
12 minuter sedan
Svar: 1 867
Visningar: 61 958
Allmänt
Världens bästa tältlampa
Fritid Jag har genom åren använt en tältlykta från Uco. Den har varit bra. Mysigt ljus och som dessutom håller fukten borta kalla nätter i...
Hermelin
16 minuter sedan
Kelpie eller ESS?
Hundavel & Ras Helt olika typer av hundar så svårt att svara på? Vad föredrar du?
En spaniel som någon annan nämnde far hit och dit med nosen i backen...
Nota
22 minuter sedan
Svar: 5
Visningar: 347
Hund
Valp 2025
Svar: 736
Visningar: 51 590
Hund
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Nä de är helt klart avlade för ett annorlunda utseende också, men välmående ser de ju inte ut på något vis... inte som labradorer heller.
Sel
Idag kl 10:06
Svar: 1 798
Visningar: 175 119
Hund
Distansritt
Islandshäst När någon säger saker och ting så fråga varför dom tycker så. Det är så många som bara tycker saker men som inte har någon direkt grund...
Grazing
6 minuter sedan
Fälttävlans-tråden 2025
Fälttävlan Förutom ovan blev det en pulvermangrav, sunken road och coffin. Nu håller jag på med en liten trappa med 2 steg och långa avstånd.
Var...
fio
7 minuter sedan
Svar: 40
Visningar: 1 128
Grenar
Ormbett
Hästvård Hästen är ju inte helt opåverkad, den är både moloken och halt, även om det är lite. Att hästen hänger med flocken oavsett är...
Grazing
9 minuter sedan
Svar: 37
Visningar: 2 483
Vård