JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Minna Telde prisad för årets bragd
(SR Dalarna)
, , Dressyrryttarinnan Minna Telde från Falun tilldelades på Ryttargalan i Stockholm igår kväll utmärkelsen "årets prestation/bragd". Utmärkelsen får Minna Telde för att hon med en relativt oprövad häst blev bästa svensk i dressyr-VM i Kentucky i höstas. Hon fanns dock inte på...
Läs mer...
Moderator
Hästnyheter
Hon är en viktig pusselbit i det blågula fälttävlanslaget och har rest Europa runt med Malin Asais mästerskapshästar under många år. På...
Hästnyheter
På Ryttargalan i höstas fick svenska EM-laget i fälttävlan utmärkelsen Årets prestation för det EM-brons det tog i tyska Luhmühlen. Men...
Hästnyheter
(Helsingborgs Dagblad)
Två skånska ryttare och en skånsk hästuppfödare belönas med fina priser på Ryttargalan i Globen i Stockholm, som...
Hästnyheter
(Lokaltidningen Malmö)
Minna Telde från Veberöd tog sig till semifinal på dressyr-VM Simon Lundh DRESSYR. På VM i amerikanska Kentucky...
Akvarietråden V
Övr. Djur Hoppas du får tag i luminatus! :)
Kul med fiskspaning! Jag vet inte om det var en typ av dragonscale du såg men beskrivningen fick mig...
Scandi
22 minuter sedan
Svar: 1 346
Visningar: 39 809
Djur
Valp 2025
Övr. Hund Ikväll gick vi nere vid älven och det var så spännande att han glömde bort att bita mig. Och han pinnade på glatt, innan har han växlat...
Niyama
Igår kl 23:23
Svar: 814
Visningar: 56 029
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Det är inte alltid lätt att vara en gammal salukipojke.
Idag gick vi en ordentligt lång promenad i skogen på förmiddagen. Där lyckades...
Red_Chili
Igår kl 23:11
Svar: 1 139
Visningar: 67 015
Hund