Minishetland

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare knyttet
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 842
K

knyttet

Någon som vet om det finns någon förteckning över avelsgodkända minishetlandshingstar på nätet? Eller andra sajter där man kan läsa om hingstar i avel i år?

Sv: Minishetland

Shetlandssällskapets länslista kommer int eut, åtminstone inte i komplett skick, pga PUL, dvs de hingstägare som inte vill ha sina uppgifter publicerade på nätet kommer inte heller ha hingstarna med på listan.
Enklast är väl att hitta i "shetlandsponnyn", rasföreningens tidning. I nr 2 finns hela listan på hingstar i avel.

Sv: Minishetland

Tack båda!
Jag hade för mig att det fanns en sida med länkar till olika minihingstar, men om jag inte har drömt det så hittar jag den inte igen iallafall... :p

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 228
Senast: Piaff
·
Avel Tidigt på säsongen men jag tittar och följer hingstarna som visas nu utomlands. Har ögonen på flera st som visat sig lite extra men såg... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 786
Senast: Habina
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
549
Senast: Nikan
·
  • Låst
Hundavel & Ras Hej, Vår renrasiga Bichon Frise börjar snart löpa- Mars/April och söker efter en frisk hane i liknande ras(helst samma). Vi bor i Skåne...
Svar
9
· Visningar
1 357
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka