Miniform droppar

Sv: Miniform droppar

de är som ameo skrev receptfria.. men det finns inga vetenskapliga bevis för att de hjälper, på min lilla hjälpte dom inte, men kan absolut vara värt att prova!! :)
Ska ges innan varje måltid, 10 droppar åt gången, tyckte det var lite jobbigt....

Eller så kan man göra som en annan som bara tryckte in ett gäng droppar :D

Minifom är ofarligt, hjälper inte 10 droppar så kan man öka några dr i taget upp till åtminstone 20. Men nu finns det någon slags mjölksyredroppar på Apoteket som visst ska vara mer effektiva. Min erfarenhet är att Minifom inte hjälper så många.

Liknande trådar

Småbarn En vän till mig är gravid och väntar sitt första barn. Hon bor i Tyskland. Jag håller på att sätta ihop ett litet paket med bra att...
Svar
2
· Visningar
997
Senast: gulakatten
·
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
1
· Visningar
565
Senast: Bufera
·
Kläder & Bli fin Jag ska ha min mormors brudklänning under en del av bröllopsfesten :). Men, den har varit på kemtvätt utan att alla fläckar gick bort...
2
Svar
22
· Visningar
1 854
Senast: Fibusen
·
Gravid - 1år Man blir ju galen när man googlar, som gravid får man ju inte göra typ något alls…. Googlar man på jacuzzi så står det att man ska...
Svar
9
· Visningar
1 768

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka