Minifom = förstoppning?

Sv: Minifom = förstoppning?

Min bebis hade med problem med ont i magen. Men han fick mindre ont med miniform och att jag slopade ALL mjölkkost. Jag som älskar gräddfil med mera. Men min sötnos blev bättre iallafall så det var det värt- Man ska också undvika mat som man kan bli gasig av till exempel lök och bruna bönor.
 
Sv: Minifom = förstoppning?

provade miniform till vår lilla kille när han var en vecka.första dygnet funkade jätte bra men sen vart det sju resor värre.Han vråla och skrek tills han sommnade av ren utmattning,för attsedan börja om.Upptäckte sedan att det räckte att ta bort mjölk ur kosten.Kan fortfarande äta ost,använda grädde i maten osv.
 

Liknande trådar

Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 222
Senast: Blyger
·
Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
25 059
Senast: Amk
·
Småbarn Jag skulle vilja få lite råd och tips från andra föräldrar, samt ta del av era funderingar. Jag har letat efter information om olika...
2
Svar
27
· Visningar
4 184
Senast: Coop
·
Hästvård I fredags så fick min häst kolik och jag gick med honom i flera timmar men det hjälpte inte, till slut kom en veterinär ut och gav honom...
Svar
16
· Visningar
2 452

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp