Mini tecken, mkt bling bling?

H

Havregryn

En häst med bara vita hår i pannan måste väl passa bäst i mkt bling bling? Eller?

19708831.jpg

Bruna hästen är de som ska ha pannbandet, han har inte kommigt in ännu från bete och måste få shoppa lite till han innan han kommer :P

Vad hade ni lagt för pannband till grabben? Tänk så ljuvligt med hans första riktiga pannband som han ska blända i *skrattar*

Sv: Mini tecken, mkt bling bling?

Pannband med MKT blingbling och enfärgad bred nosgrimma:love::love: Kan inte bli snyggare:D

håller med korneva! mitt sto som är liknade brun färg (utan ett vitt strå på kroppen) är jätte snygg i sitt blingbling och bred nosgrimma:P

Jag hade köpt ett svängt Otto Schumachers pannband som har 4st rader med swarovski kristaller :love: kostar ca 1200kr men är super snyggt, hade också köpt en 5cm bred nosgrimma sedan hade den bruna vart stilig! :D

Absolut mkt bling! Själv älskar jag de U-formade OS-pannbanden eller Capone(billigare!) med en ordentlig rad stenar :D, dessutom billigare än de 4-radiga. Han skulle bli supersnygg i det!
Kvittar om du har vitt foder eller enfärgat på nosgrimman, har sj vitt på ena tränset till storhästen och enfärgat på ponnyn - tycker det är snyggt oavsett! Men nosgrimman måste vara bred! :D 3cm räcker inte! 4 minst ;)

OT: Attans mitt Anky träns är 3.5cm gillar oginal nosgrimman vill inte byta ut den då jag gillar "utsmyckningen" men samtidigt känns den för tunn när du säger så där och speciellt när man ser dina och Lancets bilder :(

de 4-radiga pannbanden tror jag skulle passa den bruna bättre men det är mest min smak, tur att alla har sin egna :D

Liknande trådar

Hästvård Hej! Ny här men gör ett försök att få goda råd! Har en nyinköpt häst som efter 3 v hos mig visade sig ha omfattande magsår...
Svar
6
· Visningar
1 752
Senast: Honey07
·
Ridning Hej! Har fått ett problem med min medryttarhäst som jag skulle vilja reflektera lite om! Jag har ridit min medryttarhäst i 4 månader...
2
Svar
22
· Visningar
6 779
Senast: yamyam
·
Hästvård Hejsan! Natten till igår fick min ena häst tas bort akut pga troligtvis akut tarmvred. Är i chock & kan inte sluta gråta. Det hela...
2
Svar
21
· Visningar
5 519
Dressyr Okej, så här är det. Jag har rätt nyligen gått över på storhäst, en trevlig hobbynivå-hopphäst vilket är precis vad jag var ute efter...
2
Svar
34
· Visningar
4 462
Senast: Nevermind
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar