Mini på utställning *Bilder*

Blueeyes

Trådstartare
Idag var vi på utställning! Det gick skitbra, men det var bara en inofficiell. Med oss fick vi ett HP samt BIR och BIG 3 rosett!

:banana::D

n558291687_651914_8290.jpg

Mini ler till publiken

n558291687_652003_1906.jpg

Solen var väldigt stark ;)

n558291687_651912_8410.jpg

Även släktingen Lovisa var där, hon fick HP, BIR och BIG 5 :banana:

n558291687_652004_2302.jpg

Stolt tjej!

Sv: Mini på utställning *Bilder*

Haha, kanske men min hund är en mes just nu och när jag blir nervös blir det bara en ond cirkel ;)

Grattis!!
*avis* (vill också ha rosifetter:o):D

Vilken söting! Man får gratulera. :):D

Åh va kul, grattis!! :banana: Min lilles syster vann BIR idag i sollentuna & det är dags för vår första i hässleholm på lördag, sjukt nervöst!!

Min mamma var också i Sollentuna, och hennes ena tik blev BIR, BIG och hamnade sen utanför placeringen i BIS (7:e plats). Den andra tiken blev Baby BIR (?), men åkte hem utan att göra mer, eftersom hon var så trött redan.

Bra dag för många i Sollentuna alltså ;)

Grattis !!!

Vad kul att det gick så bra. Säger som de andra; klart ni ska prova officiell sedan.
Det är ännu roligare......

Mini är verkligen jättefin, härliga färger :love:

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 090
Senast: sorbifolia
·
Hästmänniskan Okej, detta kan nog bli ett ganska långt inlägg, men du väljer själv om du vill läsa hela eller ej. Hästar, ridning, trav, har varit...
2
Svar
22
· Visningar
4 337
Senast: shia
·
Hästhantering Holy Moly bukefalare! Nu behöver jag tips och råd av er. "varning för lång text" Jag är i grund och botten en rätt så orädd hoppryttare...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
13 242
Senast: Mickizz
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
12 981
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka