Mineralfoder

Minelli

Trådstartare
Miner Vit passar perfekt till mitt hö och mina hästar och jag behöver inte ge nåt annat tilläggsfoder. Men nu har min ena lilla da fått för dig att mineralfoder i pelletsform inte är gott det ska vara i grusform och det finns inte Kraffts i längre. Så vad gör man ? Vad finns det för mineralfoder som inte är i pelletsform ??

Sv: Mineralfoder

Kan du inte krossa pelletsarna i en mortel eller nåt då?? Om det bara är en häst som inte gillar pellets så är det ju ganska snabbt gjort.

Liknande trådar

Foder & Strö Jag kommer snart ha min första omgång med åringar och funderar därmed på hur jag bäst ska ta hand om dem, främst fodret. De får...
Svar
8
· Visningar
399
Senast: Sryoqwe
·
Foder & Strö Vi har fått några jätte konstiga balar. Plastade som allt annat hö men är typ halm när man öppnar? Ser iallafall ut precis som nån...
Svar
13
· Visningar
906
Senast: Jeps
·
Foder & Strö Jag har en gammal ponny, 26 år, som har börjat få lite svårt att tugga hö (Duktig hästtandläkare har undersökt och bedömt.). Hon blev...
Svar
18
· Visningar
1 015
Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
532
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Bolån, hur ska man tänka?
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur