Mineralfoder

Minelli

Trådstartare
Miner Vit passar perfekt till mitt hö och mina hästar och jag behöver inte ge nåt annat tilläggsfoder. Men nu har min ena lilla da fått för dig att mineralfoder i pelletsform inte är gott det ska vara i grusform och det finns inte Kraffts i längre. Så vad gör man ? Vad finns det för mineralfoder som inte är i pelletsform ??
 
Sv: Mineralfoder

Kan du inte krossa pelletsarna i en mortel eller nåt då?? Om det bara är en häst som inte gillar pellets så är det ju ganska snabbt gjort.
 

Liknande trådar

Foder & Strö Skulle behöva lite hjälp från er som kan räkna eftersom min hjärna inte klarar av matematik. I år har vi fått två skördar som är så...
2
Svar
21
· Visningar
1 448
Senast: animalasia
·
Foder & Strö Är det någon som testat Trikem Vitamins? Jag sitter här och pusslar lite med Bs foderstat inför hösten och kommer behöva byta bort...
Svar
18
· Visningar
1 678
Senast: MiniLi
·
Foder & Strö Lyckades i somras få tag på fint hö, analyserat hö från årets skörd. Nu när vi under de regnigaste nätterna stallat in hästarna har min...
Svar
5
· Visningar
1 206
Senast: mily
·
Hästvård Hejsan, Jag klippte min häst i september, ja brukar klippa henne och pälsen brukar inte växa super snabbt men nu har den verkligen inte...
Svar
1
· Visningar
661
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp