Mineraler i pelletsform

E

Eeiram

Hej!

Jag vet att det förut fanns vitaminer och mineraler i pelletsform (små pellets) istället för MINER blå (små korn). Min häst sållar ur mineralerna så en stor del av dessa blir kvar i krubban. Vet någon om pelletsen finns idag?
:banana:
/Marie
 
Jag såg i en annan tråd att du väntar på din grovfoderanalys.

Mitt råd är att inte köpa några mineraler innan du fått analysen, eftersom det kan visa sig att en annan sort kommer behövas.

Vill du ge mineraler "för säkerhets skull" så köp av någon annan i stallet så länge.

mvh Jessica
 

Liknande trådar

Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 681
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Hej! Finns en del gamla trådar på ämnet, men jag är kinkig gällande konsistens och tillredning så jag tänkte att jag startar en ny tråd...
Svar
9
· Visningar
1 136
Senast: Ace
·
  • Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 432
Senast: miumiu
·
Foder & Strö Jag har en Islandshäst som tränas hårt. Går 5-6 dagar i veckan 1,5-2 h, mycket klättring, intervallträning blandat med långa...
Svar
14
· Visningar
4 449
Senast: Irival
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Ramla av varje uteritt?!
  • Bildtråden
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp