Mineraler i mindre förpackningar

C

Corina

Nån som vet nåt företag som packeterar sina mineraler i färpackningar med mindre än 10kg? Gör inte slut på så mycket mineraler innan bäst-före-datumet har gått ut.
 
Jag köper på EKO:-, det är typ 2 kg lr nåt..röda lock. vet inte vad det är för märke. ser ut som kalk men är mineraler.
 
Hej!

Så länge det inte finns några vitaminer tillsatta till dina mineraler kan du strunta i bäst före datumet. Mineraler har i princip samma hållbarhet som sten och salt. Det finns inget i dem som kan förändras eller försvinna så länge de lagras korrekt.

/Sussi
 

Liknande trådar

Hästvård Vill börja med att jag ska ringa veterinär idag. I våras hade min häst en tydlig beteendeförändring. Hon mådde dåligt och hon visade...
2
Svar
27
· Visningar
3 806
Senast: Twihard
·
Hästvård Jag behöver lite hjälp med att fundera. I september fick jag en känsla att en av mina hästar mådde dåligt. Det fanns inget mer än...
2 3
Svar
50
· Visningar
9 761
Senast: Bee
·
Ekonomi & Juridik Hej på er, det finns säkert mängder av sånna här frågor på nätet men har inte hittat hur man gör i exakt vår situation. Sambon har en...
Svar
3
· Visningar
1 458
Senast: Bee
·
Skola & Jobb Jag vet att detta är en fråga som ligger många varmt om hjärtat och kan förstå varför. Men för mig är det ingen självklarhet. Frågan är...
2 3
Svar
49
· Visningar
2 873
Senast: Viva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Ge delar från tupp till katt?
  • Avels fråga
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

  • Ramla av varje uteritt?!
  • Lösa benbitar
  • WE-tråden

Omröstningar

Tillbaka
Upp