Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det gäller en helt ny sadel som har fel bomvidd. Om de värmer om den i butik så får jag den imorgon annars får jag vänta tills nästa vecka.En sadel kan inte värmas om hur många gånger som helst, så för mig minskar värdet en smula om den är omvärmd. Dessutom ser jag det som en potentiell försvagning.
Å andra sidan: om det behövs för att jag ska kunna använda den måste jag ju värma om den. Annars är den helt värdelös för mig.
Det gäller en helt ny sadel som har fel bomvidd. Om de värmer om den i butik så får jag den imorgon annars får jag vänta tills nästa vecka.
Dock så står det att de kan värmas om.hur mkt som helst.
Blir en sadel mindre värd om den blivit omvärmd eller hur ser ni det?
Jag beställde en ny i rätt stl istället och får vänta ett par dagar.För mig minskar värdet absolut. Även om jag bara värmer om en gång och sen förväntar mig kunna a sadeln i den bomvidden, så blir formen mindre hållbar när den har blivit omvärmd och ännu mer om jag måste värma om igen. Det är för mig helt logiskt att det inte blir lika hållfast som ursprungsformen även om säljare alltid kommer att säga något annat. Så jag skulle undvika att köpa en sadel som inte passar från början utan omvärmning, sen är det klart att det är en fördel att kunna göra det om det behövs senare, men som sagt, inte om jag kan hitta en annan sadel (beroende på prislappen så klart).
Jag hade också beställt en ny i ditt läge.Jag beställde en ny i rätt stl istället och får vänta ett par dagar.
Bommen såklartvad exakt är omvärmad?
Ja men vad gör man vid omvärmad?Bommen såklart
Ändrar stl på bommenvad exakt är omvärmad?
vad exakt är omvärmad?
Ok tack.Hade aldrig hört ordet
Sadlar med justerbar bomvidd har ett värde i att de är just - justerbara.Det gäller en helt ny sadel som har fel bomvidd. Om de värmer om den i butik så får jag den imorgon annars får jag vänta tills nästa vecka.
Dock så står det att de kan värmas om.hur mkt som helst.