Mina postade trådar???

C

corona

Jag har försökt att posta en tråd nu, på senior, ett antal ggr.

Första ggn kom jag till "denna sida kan inte visas".
Försökte igen och fick då ett meddelande om att "dett är en kopia av en tråd som du redan postat..."

Men den finns ju inte??? :confused:

Har postat en annan tråd (samt denna), och det gick bra, men just den verkar inte fungera...
Det känns som jag har provat allt nu!
Jag har minskat rubriken, om det skulle vara antalet tecken där som strular. Jag har ändrat rubriken, för jag använde " , som kanske inte ät "tillåtet'" i rubriker...

Näe, snart ger jag upp! :(

Sv: Mina postade trådar???

Denna krånglade med ..."denna sida kan inte visas...", och den fanns tråden i alla fall... :eek:

Äh, hela Buke segar ju just nu, så det kanske är ngt allmänt... :confused:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·
Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 921
Senast: Nahar
·
Anläggning Nytt användarnamn på Buke, då jag vill vara anonym och inte skriva det här under mitt vanliga användarnamn ifall någon skulle känna igen...
2
Svar
36
· Visningar
7 632
Senast: Karamello30
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
20 677

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka