Mina möss

A

Amania

dscn1389_orig_SE.jpg
tessla
dscn1390_orig_SE.jpg
tarja
dscn1684_orig_SE.jpg
tatanja
dscn1685_orig_SE.jpg
Namnlös hona
dscn1687_orig_SE.jpg
Namnlös Hane
Ni får gärna hjälp mig med namn till dem namnlösa, namnen måste börja på T

Sv: Mina möss

tackar tackar. tellus får lilla pojken heta, då var det bara honan kvar att komma på namn

specillet på det där kortet hon brukar annars inte bli bra på kort. men är så mäkta förtjust i tellus min lilla långhårs hane.

tessla tja gul bläsad berkshire om jag förståt rätt

ganska jobbigt att säga faktistdem andra e lättare lr ja inte tarja och tellus då jag inte vet vad deras teckning & färg kan tänkas gå som

jupp men va fan tatanja är juh svart tan(dålig tan dock), namnlös är svart ögd vit(dockkommer nog något konstigt hårlag tillkomma) sen kommer tessla där med sitt gul bläsad berkshire. blähä hmm tycker det nog e en bra ide att bli medlem i svemus oxå.

Senast ändrad av en moderator:

Va fina! :love:
Jag blev helt kär i den försa musen, Tessla!

Liknande trådar

Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
667
Övr. Katt Jag har ju två katter och bor på gård, men än så länge är de innekatter. Båda kastrerade, en hona på 2 år och en hane på 9. Hanen är en...
Svar
3
· Visningar
756
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 846
Senast: fixi
·
Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
783
Senast: animalasia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Skadade hästar och konvalescenter
  • WE-tråden