Mina hundar är f-n i mig helt knäppa!!

Zoya

Trådstartare
Jag köpte två prov"påsar" Bravo färskfoder som hundarna glatt stoppade i sig. Bra tänkte jag och köpte två stora kartonger. Tog inte många dagar innan den äldre hunden vägrade äta det. Fine, hon är lite kräsen så det hade jag ev. räknat med. :cool:
Häpen blev jag dock när även den andra (valpen) efter en vecka slutade äta fodret och jag fick kasta det gång på gång. :confused: :eek:
Vad är det för fel på dem liksom... de flesta hundar skulle dö för chansen att få äta färskfoder istället för torrisar liksom....

Så, vad gör jag nu? Jag har hela frysen full med foder som hundarna inte äter. Kul att kasta foder för nästan en tusenlapp :crazy:

Någon som använder Bravo bas, bor i sthlm och vill köpa?

Sv: Mina hundar är f-n i mig helt knäppa!!

men alltså, ge dem INGET annat än det fodret, inga grisöron eller nått annat. Hundar har inte för vana att svälta sig själva.

Sv: Mina hundar är f-n i mig helt knäppa!!

Jag skulle kunna tänka mig att köpa en del korvar för att skämma bort Tantiluran lite :D

Liknande trådar

Hundhälsa Min yngsta hund (2 år) vill efter ett tag inte äta den maten hon tidigare ätit. Till en början fick hon torrfoder, och det kunde gå...
Svar
15
· Visningar
669
Senast: YlvaG
·
Hundhälsa Kortversionen: hunden har ätit Fodax (oftast vilt) i flera år och funkat jättebra på det. Nu har vi flyttat till Åland och här finns...
2
Svar
20
· Visningar
2 206
Senast: Myrten
·
Hundhälsa Vår tyska spets har nyss fyllt 1 år. När han var liten hade han ofta ont i magen, vilket blev bättre med åldern samt när vi började...
Svar
5
· Visningar
1 194
Senast: Fetaost
·
Hundhälsa Håller på och prövar mig fram genom foderdjungeln och behöver tips på vad som är värt att testa. Idag äter hon brit care duck & rice...
2
Svar
24
· Visningar
4 853
Senast: Monifa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023