Min underbara svärmor!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Min underbara svärmor!!!

Z3:an skrev:
Här finns en till som har berikats med "världens bästa svärmor" :love: :love: :love: !
Hon är den klokaste kvinna jag vet och min absoluta förebild. Jag kan prata med henne om precis allt och hon lyssnar verkligen. Trots att hon faktiskt fyllt 81 år så är hon otroligt "up-to-date" och har ett sunt förnuft som alla människor borde få lov att vara innehavare av!

Många många kramar till min svärmor Elsa :love: :bow: :love: :bow: :love: :bow: :love:

Härligt!! :)
 
Sv: Min underbara svärmor!!!

Basilika skrev:
Men Pinglan! Väntar du barn? När blir tillökningen?
Grattis :bump:

Grattis även till en bra svärmor. Det är min också. Inte världens roligaste precis men hur snäll och generös som helst!

Tack tack!

Ja, ... Hihi... Visst gör jag det.. i mitten av november någon gång beräknas pluppen trilla ut (enligt min störtsäkra uträkning.. Hihii)...
 
Sv: Min underbara svärmor!!!

Kalaspinglan skrev:
Hihi.. tack tack.. :-)
Hur går det med de små??!

Tack, det går bara bra! De äter var 3-4 timme och däremellan sover de. :) Enda smolken i bägaren är att lilleman inte vill/kan amma. Vi övar lite varje dag, men det är inte så lätt när morsans bröst är för stora för en så liten mun. :o Men det känns bättre sedan jag började pumpa, nu får han åtminstone min mat. :)

Hoppas allt är bra med dig och att du kan njuta av din graviditet! :)

/Timsetim
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp