min tråd länkar till en annan

C

Catitzzi

En av mina trådar blev flyttad idag från gnägg till ryttarhälsa. Det säger jag absolut ingenting om. Det är bara det att när jag klickar på länken till min tråd så länkar den förvisso över till forumet ryttarhälsa, MEN till en annan bukefalists tråd. Hur gick det till? Och kan man lösa det?

Sv: min tråd länkar till en annan

Om tråden den har blivit länkad till har samma ämne som din så kan det hända att de har blivit sammanfogade.

Kollade upp tråden och eftersom din tråd också handlar om ridning & rädsla på har din tråd istället blivit ett inlägg i en annan tråd som också handlar om ridning & rädsla (samt som säkert redan innehåller tips du vill ha).

Senast ändrad:
Sv: min tråd länkar till en annan

Tackså mkt,nu blev jag lite klokare

Liknande trådar

Bukefalos Jag har blivit utloggad på min mobil och kan inte komma ihåg mitt lösenord. Jag har flera gånger klickat på "glömt lösenord" men mailet...
Svar
13
· Visningar
1 855
Senast: Gunnar
·
R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 132
Senast: Raderad medlem 149639
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 133
Senast: Freazer
·
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 909
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Halt efter vila