Min tråd borta

R

Rednex

jag är ny här och gjort en tråd där jag frågade om ett speciellt bettproblem när det kommit igång en diskution o idag när jag skulle läsa efter nya inlägg så kan jag inte hitta min tråd. den finns inte om jag kollar på trådar skapade av mig.

Sv: Min tråd borta

Finns tråden inte kvar är den nog bortplockad av moderator. Det kan ske om tråden på något sätt bryter mot forumreglerna, eller om det helt enkelt börjar tjafsas och bråkas i tråden.

jag tror inte det. frågade om någon kände till nåt bra gummi bett o förklarade mina problem. det kan inte vairt samma som andra för mitt problem va ganska unikt.

Om man skriver en tråd som en efterlysning, då blir den garanterat bortplockad. Dvs var kan jag hitta XXXXX? Det blir ingen diskussion av det, eftersom tråden redan från början blir en ren annons/efterlysning.

Nu hänger jag inte med det var redan en diskution i tråden. det var en diskution om det problemet det var en till som hade. då kan man diskutera fram en lösning. det hade börjat en diskution. är det nåt fel på detta forum varför inte tillfälligt låsa tråden och skriva varför sedan kan diskution mellan trådskapare och Modd ske via PM om tråden skall vara öppen eller ej.

Det finns ju ingen orsak att låsa en tråd som redan från början strider mot reglerna, här måste även användarna informera sig också vilka regler som gäller. Om man är osäker, är det alltid möjligt att återvända till de regler man godkände vid registrering.

Nu är jag inte säker. Men jag tycker jag känner igen den från ridning. Och i så fall kan jag säga att jag senaste veckan har fått flytta flera hundra trådar åt olika håll, till skillnad från ett femtiotal. Och jag, elaka människa KAN ha råkat skicka just din tråd åt fel håll. :crazy:

Om du känner igen det att tråden försvunnit från ridning, kan du nästa gång PM'a mig. För vet du... vi moderatorer ÄR INTE ofelbara, även om många anser att vi SKA vara det.

Om det är jag, så ber jag så fruktansvärt mycket om ursäkt i förskott :bow:

Med vänliga hälsningar

IngelaH
moderator för ridning, där trådarna konstigt nog handlar mest om utrustning... vilket det finns ett EGET forum för. :confused:

Senast ändrad:

*Knapplån*

Jag var oskyldig... den HÄR gången. :banana:

Tråden togs bort av annan moderator, pga att den i ursprungsinlägget var utformad som en efterlysning. :bow:

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
499
Senast: Shaggy
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 558
Senast: Tilly_85
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 950
Senast: Gunnar
·
L
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det här inlägget skriver Livia och jag, Livias pappa, tillsammans för att försöka reda ut lite av det som utspelats här de senaste...
Svar
4
· Visningar
2 221
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama