Min tik som nyligen fick valpar

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare KaZa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 007
K

KaZa

har som "skavsår" på läpparna. :confused: Kan de vara tro för att hon pussar och slickar bäbbarna så mkt?

Skumt :confused: Har aldrig någon av våra tikar haft.. Speciellt inte när valparna är så små. När dom blir äldre med tänder brukar tiken ofta ha lite småsår här och var efter lekarna, men annars.. :confused:

Hm, det är lite konstigt. Tack för era svar iallafall. Ska ringa min uppfödare och höra om hon känner igen det. :smirk:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
899
Senast: animalasia
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 554
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Bakgrund: vi har 3 hundar - en kelpietik på 11år men dom det gäller är en norrbottenspetshane på 6år och en kelpiehane på 2år. Nobsen är...
Svar
17
· Visningar
1 296
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 427
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka