Min systers Britt

Jag tycker att de vitfläckiga Britterna har väldigt rolig teckning ofta. Fläckarna är mer oregelbundna. Mina husisar är ju vit-fläckiga (om man nu säger det om husisar) och de har väldigt regelbundna "bläsar".

Iallafall - som vanligt - ju fler Britter :love: jag ser desto större blir habegäret !! Vill ha en NU !

Så söt :love:. Och vilken härlig bädd kissen har (den bilden på startsidan)

Den bädden har hon/dom fått av mig :banana:
Jag köpte en likadan fast grå, som Fia huskatt omedelbart tog till sin. Sen var jag på utställning och glömde bädden hemma, så då fick jag köpa en ny och det blev den där Xantis har. Men ingen av mina använde den, trots att den är exakt likadan som den första, så den åkte upp på vinden.
Nästa utställning glömde jag återigen bädd, så det blev en tredje fast den är inte likadan. Köpte en fjärde också, men den gav jag bort till grannen. Så mina katter har haft massor av bäddar och har massor av matskålar :confused:

Här är Fia i sin grå:
Fia trötter

Vilka enormt goá och lyxiga bäddar. Måste åka till en bra djuraffär snart.

Ja, han är kanonsöt din också.
Det är så läckert ljus på den där bilden, den ser nästan oriktig ( :confused:) ut. Som om den är tagen inomhus med lampa. Riktigt vacker innätning också.

Den är tagen i somras, när kisarna invigde innätningen. Det var vackert ljus den dagen, det har du helt rätt i.

mandalaki

Hej!
jag har två britter en creme-vit kastrat hane o en creme hona.Hanen heter Gransjön´s Detlof o honan Nalleman´s Datsun.mvh madelene

Kul ! Båda är ju från Örebrotrakten, slump eller har du bott här?
Om du vill, får du jättegärna skriva ner stamtavlorna och PM:a till mig, spar på Brittstamtavlor och har drygt 5200 nu.

Det är faktiskt förbjudet att sätta in bilder på kattungar!!!!!!!!!!! :mad: :angel:

svårt att låta bli ju... :mad:

hur såg mamman ut förresten..... :crazy:
såg bara prickar o ränder...o NÄ,jag e inte galen i kattbebisar.... :love: :angel:

Liknande trådar

Övr. Katt Satt och tittade på bilder på Yoga, gamla bilder mest. Har tyvärr inte så många från hennes uppväxt men såg att hon verkligen har...
Svar
10
· Visningar
1 736
Senast: Sirisiri
·
Övr. Katt Så här ser ett stycke Brittisk Korthår som varit nere och vänt i ett badkar med vatten ut. Kisse ifråga heter S*Iliadens Xantis och är...
Svar
13
· Visningar
1 353
Senast: Starling
·
Övr. Katt Hur många här på forumet är det som har Britter egentligen? Det ploppar upp fler och fler och jag tänkte försöka få nån koll på er ...
Svar
3
· Visningar
1 359
Senast: Marie_C
·
Övr. Katt Hittade massa bilder på min andra Britt Julia, som jag inte tror ni sett. Hon bor ju inte hos mig längre, men iaf. En söt kelsjuk...
Svar
1
· Visningar
861
Senast: Alvia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25