C
cämela
Idag har jag varit på kliniken med min häst. Cortison i bäggeframknän och vänster framkota och i ryggen. Han trodde hon kanske kunde starta om 7 månader och kommer behövas sprutas om flera gånger. Det var så hemskt för han frågade hur mycket tid och pengar jag var redo att lägga ner eller om jag ville ta bort henne. Måste dit om 14 dagar och böja om och fölrmodligen spruta mer. Han sa att eftersom hon varit så pass halt på bägge framknän har hon säkert värmt bort hältan och man inte sett det eftersom att det var dubbelsidigt. Han trodde hon hade haft det sen i vintras! Nu mår jag jättedåligt och tycker så synd om min stackars häst. fattar ni att hon gått 17 fulldistans med typ dom risigaste knäna i stan. Och ändå var jag i mars och böjde igenom henne (ordinare veterinär som ären riktig klåpare hon hittade en hovböld och stannade där, denna veterinär var typ 100 på att hon hade det redan då) Hon har ju inte sett ofärdig ut hon har sett ut som en rund miljon men galopperna har kommit tätt och hon har varit väldigt het på banan. inte så konstigt.