Min stackars kisse..

aneeette

Trådstartare
..blir då alltid "drabbad". Skrev en tråd för några dar sen om att hon var dålig i magen osv.. Hon har nu blivit bra igen.

Men igår började vi fundera på vars tusan hon tagit vägen. Hon brukar gå och gömma sig ibland och kommer fram när hon känner för att vara social igen, men igår var hon borta jättelänge så vi började leta som galningar i lägenheten, men ingen Zlatan (jag vet, pv som valde namn) någonstans! Kollade i trappuppgången, men ingen katt.

Tänkte att "hon har väl hittat nått nytt gömställe, hon kommer väl fram snart". Men icket. Jag gick ut på balkongen för att kolla en extra gång innan vi skulle sova. Jag hör ett litet yttepytte jamande någonstans ifrån. Pulsen går upp i 290845 slag i minuten, och ju mer jag ropar desto högre skriker kisse.

Till slut får jag syn på henne, hon har ramlat ner från balkongen (ja, den är innätad)! Min sambo springer ner och hämtar henne. Hon måste ha haft himla tur, hon föll 3 våningar utan att få en enda skada! Hon var bara extremt skärrad och ville bara vara nära.

Min stackars kisse är så otursdrabbad. Det var bara 6 månader sen hon hittades i ett dike i skogen, så hon tycker inte att det är nån superhit att vara ute.. Och det blev nog inte bättre av gårdagens "äventyr". Men hon är hel och glad idag, iallafall! :laugh:

Sv: Min stackars kisse..

men usch!!! vilken tur att de gick bra med henne, hon har nog 9 liv ;)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka