Min prins fyller 8 år i dag

Status
Stängd för vidare inlägg.

charmant

Trådstartare
Jösses vad fort tiden går...redan 8 år.han har fått ett Xbox så nu vet jag vart jag har honom resten av dagen:smirk:
Tycker inte det är länge sen han satt i vagn och tultade i blöja.

STORA GRATTIS KRAMAR TILL MIN LILLE EMIL SOM NU BLIVIT STOR:banana: :banana:
 
Sv: Min prins fyller 8 år i dag

Det går undan med barnen! Speciellt när de börjat skolan, då bara flyger åren i väg. Min äldsta är 18, hon var ju nyss liten skrutta som satt i mitt knä!:confused: Fattar det liksom inte!
Och du, X-box är super! Spelar lika mycket själv som barnen (nästan)

PS! De är sportiga utebarn också, inte BARA tv-spelsbarn om nu någon hakar upp sig på det!
 
Sv: Min prins fyller 8 år i dag

Och min prinsessa fyller en hel månad!!
 
Sv: Min prins fyller 8 år i dag

Xbox blev mycket uppakattat:banana:
fast bara spela efter skolan och läxor mm.han spelar fotboll och så med så han är inte enbart "tv unge"Snarare mer ute än inne.
och jösses vad roligt det är att spela.
 
Sv: Min prins fyller 8 år i dag

Grattis! Min 8-åring blir 9 i januari. Det är en fantastisk ålder :love: de är ff rätt små men är ändå så stora, vet så mycket, ställer så många roliga frågor :bump:
 
Sv: Min prins fyller 8 år i dag

Grattis...Tiden går fort. Har själva inga barn men jag ser ju hur min "lillebror" växer och växer. Nästa år slutar han gymnasiet.
Kan helt enkelt inte begripa vart tiden tagit vägen tycker inte det var längesen han var en liten plåga som sprang runt i en getinggul mössa och jagade mig med diverse tillhyggen :angel:
 
Sv: Min prins fyller 8 år i dag

:rofl:
Fraggel_Tess skrev:
Grattis...Tiden går fort. Har själva inga barn men jag ser ju hur min "lillebror" växer och växer. Nästa år slutar han gymnasiet.
Kan helt enkelt inte begripa vart tiden tagit vägen tycker inte det var längesen han var en liten plåga som sprang runt i en getinggul mössa och jagade mig med diverse tillhyggen :angel:

:rofl: :rofl: :rofl:
 
Sv: Min prins fyller 8 år i dag

Hur gick det - dök farmodern upp eller skickade hon ngt kort eller så ?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 541
Senast: Modest
·
Hästmänniskan Gjorde ett konto här enbart för att få lite svar på saker jag går och klurar på! Jag hoppas att tråden ligger på ett passande forum :)...
Svar
7
· Visningar
1 299
Senast: Zpunk
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 753
Senast: Juli0a
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
33 656
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Provridning
  • Dressyrsnack 17
  • Hage

Omröstningar

Tillbaka
Upp