Min ork har trillat av pinn' ett tag...

Så jag har mest suttit här hemma o stirrat ut genom fönstret mot innergården. Jag har sagt att jag ska ge mig ut och titta på det och det, köpa mig det o det... Men nepp... inte orkat. Idag hade jag faktiskt önskat att jag orkat ta mig ut och köpa en bukett tulpaner, då det är tulpanens dag och jag ÄLSKAR tulpaner... Men nepp....

Och jag har inte varit iväg o köpt årets första semla heller... och DÅ, då... är det illa ställt med mig, det kan jag säga...

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag har i hela mitt liv haft en önskan om att kunna rota mig. Jag har flyttat runt mycket och saknat att ha en egen plats. Men nu har...
2
Svar
31
· Visningar
6 017
Senast: Kilauea
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, jag är verkligen inge bra på sånthär. Jag vet inte hur jag ska hantera situationen. Jag känner mig som en kaviartub med locket på...
Svar
8
· Visningar
1 695
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok För att försöka få ett grepp om situationen och var skon klämmer på mig med mitt förhållande, så har jag under 1½ månad nu skrivit...
Svar
11
· Visningar
1 630
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat några varv till på mitt förhållande till mat, efter att jag skrev mitt blogginlägg om det här tidigare...
Svar
13
· Visningar
3 550
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama