Min nya laptop

linafina

Trådstartare
Nu har jag sålt min bärbara pc och den nya jag köpt är en MacBook :bump:.

Den är helt underbar. Nu har jag haft den i lite över en vecka och den är underbar! Så enkel att använda och så clean.

Vad tycks?

http://s2.photobucket.com/albums/y3...rrent=DSCN0677.jpg&refPage=&imgAnch=imgAnch11

http://s2.photobucket.com/albums/y3...rrent=DSCN0679.jpg&refPage=&imgAnch=imgAnch12

http://s2.photobucket.com/albums/y3...rrent=DSCN0681.jpg&refPage=&imgAnch=imgAnch13

Finns det fler här som använder Mac? Vad har ni får nån isåfall? Är ni nöjda?

Sv: Min nya laptop

AVUNDAS DIG :love: älskar mac sitter själv med en pc :/ gilalr den inte alls!
Vill ha en mac har de i skolan sånna Mac som bara är en tunnskärm helt underbara!! :D

Ja jag har haft en bärbar pc innan och jag saknar den inte det kan jag lova ;). Är det Imac ni har i skolan kanske? En sån har min sambo, fast han har en Ibook med ;).

Jo precis en sån är de!!:love:
Älskar den
product-17in.jpg

Ja den är maffig. Tar knappt någon plats. Sambon har 20" skärm. Den är helt underbar att visa upp bilder på!

Skulle gärna haft en Macbook, men har hört så många som haft problem med dom (+ att servicen verkar vara urdålig) så jag är glad att jag inte gjorde det!
Men de är grymt snygga och jag gillar gränssnittet!

Jag köpte en MacBook i slutet av juli, har inte haft några problem alls. :love: Allt har funkat perfekt och jag är SÅ nöjd!! :love:

Aldrig mer PC, alltså. :devil:

Det har jag med hört, men jag vågade trotsa snacket endå och jag hoppas att min inte kommer att strula :).

jag har haft mac :love:sen 98, aldrig mer PC....

säljer även mac:ar om dagarna!!!

de problemen som varit på macbook är uppdaterade med firmware osv, så nu ska de funka!!!

i uppsala finns det dessutom en verkstad (som bla vi använder oss av)!

jag ska köpa en 15" intel core 2 duo så fort min 17" powerbook är såld!
är lite (mycket) kär i alu-datorerna, så det blir ingen macbook för mig... + att jag vill ha grafikkort å det har inte macbook (bara intels fastlödda) ;)
beslutsångest om jag ska ha 15 elelr 17" dock... 17" är lite stort. men ack så nice skärm!!!

bärbart 4-ever!!!

roligt!!!

vi märker väl en "trend" att fler å fler PC-människor går över, å jag vet inte någon som ångrar sig...
det ÄR lättare med Mac, å man slipper virus å den e SÅÅÅ Mycket snyggare :love:

Nää, mac-datorerna är lite för "cleana" för min del. Man vågar ju knappt ta i den!

Likadan som min, fast den är svart :D
Är jättenöjd med min än så länge, även om det ibland skulle kännts lättare med en pc för min utbildnings skull :/

Jag var lite sugen på en sån, men dels så känner jag ingen som kan Mac ifall den skulle krångla, och sen så skulle den bli så smutsig direkt. Plus att det har varit lite skriverier om barnsjukdomar, så jag bestämde mig för att avvakta, men förälskade mig i en HP under tiden :D

Jag hade en bärbara Hp Pavilion med alla tänkbara portar osv. Den var i silver och med stor widescreen skärm. Jag har tyckt att den fungerat superbra.

Jag var lite orolig över att byta till mac i början men jag har inte ångrat mig en sekund. Saknar inte ens min gamla :).

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är jätteallergisk just nu så jag försöker hitta nya sätt att roa hundarna inomhus. Det känns lite fel att be dem att städa efter...
Svar
7
· Visningar
1 094
Senast: buschiq
·
Övr. Hund ...och det går jättebra med henne och Dino. :banana: Lite bilder som visar hur underbara dom är ihop, och vad kan bättre fostra en...
Svar
4
· Visningar
915
Utrustning Jag funderar på att skaffa ett par nya stövlar. Har alltid ridit i nappa chaps med jodpurs till, men nu känner jag för att skaffa ett...
Svar
4
· Visningar
1 545
Övr. Hund Tänkte starta en tråd om HD-röntgen på hundar. Hur många HD-röntgar sina hundar fast rasen inte kräver det? Och avlar ni på hundar...
2
Svar
27
· Visningar
2 773
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ridskoleryttare