min nya kisse elvis!

N

nemi_baby

elvis är en kattunge på 3 månader som hade avlivats om jag inte tagit han! han är helt underbar, hur söt som helst. mormor var perser/skogkatt, så han har inte riktigt korthårig päls.
bilden är tagen med webcam, så ni får ha lite överseende med den dåliga kvalitéten.
är så glad att man kunde hjälpa en liten, liten kissebebis till ett gott hem.:rofl: :)
{6CA3315D-6E51-4AC9-963F-52982C4D7C34}.jpg

Sv: min nya kisse elvis!

Jättesöt! Men jag tycker han ser korthårig ut? En katt kan inte vara lite långhårig, den är antingen långhårig eller inte.

Vad härligt att du kunde hjälpa honom!
Men jag ser tyvärr knappt någonting på bilden, men han är säkert jättesöt som kattungar brukar vara. :)

MissFideli skrev:
Jättesöt! Men jag tycker han ser korthårig ut? En katt kan inte vara lite långhårig, den är antingen långhårig eller inte.
nej nej, det vet jag. formulerade det lite fel bara. ok, han har lite grövre päls än vanliga korthåriga har. den är tjockare...

Heulwen skrev:
Vad härligt att du kunde hjälpa honom!
Men jag ser tyvärr knappt någonting på bilden, men han är säkert jättesöt som kattungar brukar vara. :)
ja vet. tyvärr bara dålig webcam. kunde tagit med mobilen, mgeapixel kamera, men den är på lagning! han är helsvart med bruna ögon och lite tjockare päls

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 455
Övr. Katt Det här är en fristående fortsättning på min tråd om att kastrera hemlös katt. Den katten, S, är numera kastrerad, vaccinerad och...
Svar
11
· Visningar
2 310
Senast: Otherside
·
Katthälsa Lång historia kommer efter det jag egentligen undrar över, någon med erfarenhet av ”kronisk” /återkommande UVI på katt? För 2 år sedan...
Svar
12
· Visningar
3 353
Senast: TantAgda
·
Katthälsa Sedan några månader har en okastrerad hankatt med halsband hängt runt i de olika stallen i min by. Den sista 1 1/5 månader eller så har...
2
Svar
25
· Visningar
2 690

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka