Min nya bäbis!

Pegija1

Trådstartare
Han e så undrebart söt. Min lilla Bob.

Norsk skogskatt 12 veckor.

5489984.jpg

5489986.jpg

5489987.jpg

5489983.jpg

Sv: Min nya bäbis!

hur söt får man vara ? :love: :love:
den dära kissen kommer bli riktigt snygg som stor.

åååhhhh sööötast!!!:love: :love: :love: :love: sucktas inte, jag är ju sååå nära å köpa "min"...

ps: bäst å skriva rätt, annars får du väl katt-bukemaffian på dig, som jag fick ;) det heter skogkatt inte skogskatt...
man tar tydligen bättre hand om sin katt om man kan stava till rasen fick jag lära mig ;)

haha okey tack för tipset!
Nu blev jag bättre kattägare! till min Skogkatt!

hehe jo han har vuxit som bara den, de där bilderna är 2 veckor gamla men är mkt större nu!
Kan lägga in ikväll!

var har du köpt honom?

jag e sååå sugen på en norrbagge ;)
är han lugn i tempramentet? har du en eller flera katter, inne eller ute?

skulle du köpa en 5 mån gammal??

jag har köpt han från min systers kompis.
Han är superlugn lr ja han är ju bäbis och de busar ju osm de gör hehe men väldigt social och pratig.
Har en katt eftersom mina två andra inte kunde följa med till nya boendet. Han ska bli ute katt men är inne just nu

Ja dte skull ejag köpa om jag fick chans och hade möjlighet till

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
615
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
866
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Hej alla, Vi behöver råd om hur vi kan få vår katt och nya valp att trivas tillsammans. Vi har en 7 år gammal katt som inte är särskilt...
Svar
4
· Visningar
601
Senast: MJLee
·
Katthälsa Jag har observerat att vår lilla tjej på snart 2 år (12e sept) har som små nervryckningar i bakbenen när hon vilar ibland. När jag har...
Svar
5
· Visningar
598
Senast: Asko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama