Min nästa hund

B

BeastieBabe

vilken succeras!

zebra.jpg

Sv: Min nästa hund

:eek:

Är det där verkligen äkta? Ränderna ser så.. perfekta ut :crazy: :p

ja, jag tänkte först att den var fejkad.. men den är juh :devil: bra fejkad isf..

Dem har förmodligen målat dit tecknena för hand, finns dem som sysslar med att måla diverse mönster på katter och hundar.

Nä vilken sötting, vad kommer den med för temperament då :D

samma som zebror kanske, ej handtama dvs. :p

Äh går väll att fixa, på zuper zebran så rider man ju zebror :D

jo men enda riktiga exemplet på "tama" zebror var en man som har 4 st i ett fyrspann, men han förbjöds att köra dom i stan för att dom bet folk.. :crazy:

ja, klart att det går.. jag ska fasiken ha en flock zebror sen när jag skaffat hästgård och ridskola.. :p
ha med dom på uppvisningar och sånt.. :D

(och kanske en Pellets också!)

Nä ingen pellets, vi ska inte göra något sådant för k vill ju ändå inte hand om honom ordentigt, han rymmer ju hela tiden.

haha ja, det skulle inte vara så bra att tappa bort en livs levande Pellets i 3 månader! :eek:

Nä det skulle verkligen inte vara bra å den pellets han har nu får ju nästan aldrig uppmärksamhet :eek:

hmm, han kanske är för tyst... en riktig Pellets skulle inte hålla käften misstänker jag.. ;)

Nä antagligen inte, men k har ju en tendens till att ignorera sin alarmklocka gång åp gång på gång

en Pellets låter mer än en alarmklocka.. står man 10 m ifrån måste man hålla för öronen typ :p

undra om man kan hyra en Pellets av blå-* tills det att K fyller.. det är juh ändå om 3 veckor typ.. :D

Jag tänker du inte mocka upp efter den eller något annat heller så isåfall får ni hyra in en sådan oxå :p

Hm kanske det kanske

Liknande trådar

Övr. Hund om en jagande jakthund attackerar en kopplad hund på promenad?
2
Svar
27
· Visningar
2 033
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
523
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 253
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
985
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama