Min lilla unge! (UL-bilder)

jerseyko

Trådstartare
Nyligen hemkommen från UL :bump:

Har ingen scaaner så jag fick fota med digitalkameran, därför syns det inte så tydligt alla detaljer.

H*n sov när vi började men vaknade sen, syntes tydligt örat, ögat, näsan och munnen :love: H*n nickade på huvudet och var 7cm lång (mätt från rumpan) och 2 cm mellan öronen.
Men absolut häftigast var ju att tydligt se hjärtat slå, och att det syns på Ul bilderna :love:

Så jag blev ju framflyttad 4 veckor :eek:

Nu längtar jag till den 25/5 nytt UL då :love:


Åh min lilla unge :love: Jag är fortfarande helt tårögdt, tänk att h*n bor där inne, fast långt ner och in i bäckenet så h*n försökte gömma sig ordentligt ;)

phpwopbma.jpg



phprfr2wq.jpg

SKÅL bukefalister, det är fredag ;) (Notera handen)
 
Sv: Min lilla unge! (UL-bilder)

haha sött=)

det såg ut som min snackade i mobilen på ena ul fotot=) dyra telefonräkningar när hon blir tonåring=/
 
Sv: Min lilla unge! (UL-bilder)

Våran ena (sambons) katt har varit på rymmen i 8 dagar, hon kom hem igår.

Och jag tror min sambo fått lite pappa-känslor :angel:

Så här har de legat nu i snart 1 timme och kollat på film.

phpsrbxjy.jpg
 
Sv: Min lilla unge! (UL-bilder)

Visst är det härligt nu när allt blir så verkligt! :)

Min lilla skrutt såg ut att blåsa såpbubblor i magen när vi var på vårt första UL..

På UL 2 (som man gör här nere i skåne i vecka 35 typ) såg låg den lilla stackaren trångt, och hade ena foten mot näsan och ena handen under, vid munnen. Det såg rätt skoj ut måste jag säga..
 
Sv: Min lilla unge! (UL-bilder)

Åh, jag tycker att det är så mysigt med UL-bilder.

Allt blir så mkt verkligare när man har sett den lilla knotten, innan magen har blivit speciellt stor och så :)
 
Sv: Min lilla unge! (UL-bilder)

Det är så häftigt att det syns så mycket! Först kollade hon själv och då tänkte jag, det är ingen där! Så såg jag huvudet när hon körde runt *phu*

doris fick ni det på bild, hihi. Mitt 2a UL blir i v.18, då hoppas jag det är lite mera liv och rörelse och att h*n inte ligger så långt ner. Jag fick order att inte gå på toa innan, så jag gick upp vid 6 och kissa, sen höll jag mig och när hon körde med "grejjen" över magen så var det bara att koncentrera sig för att inte pinka på sig :rofl:
 
Sv: Min lilla unge! (UL-bilder)

hehe, näe vi tog inga bilder eftersom man inte ser så mycket när man är i V35..(bebin är ju så stor då) men så här i efterhand hade det kanske varit skoj att ha det på bild iofs..

Det sköna med RutinUL nr 2 var ju att man inte skulle vara kissnödig. Vilket var en befrielse.
 
Sv: Min lilla unge! (UL-bilder)

Ja visst är det kul att se när bebisen snurrar runt därinne!:)

Jag blev flyttad 3-4 veckor framåt så jag fick också göra ett nytt UL.
 
Sv: Min lilla unge! (UL-bilder)

En sån liten raring :love: , fint med skålhanden där :angel:


Jag var ju på mitt UL förra veckan, och nu blir det enligt BM inget mer om inget oförutsett inträffar...... Jag vill ju se sonen en gång till ju.....
 
Sv: Min lilla unge! (UL-bilder)

Vad fuskigt! Jag hoppas de här 4 veckorna går riktigt FORT :angel: Vi hade tänkt göra 2 ul till nu blir det då, ingen aning om vad som är rutin här, men jag tror det bara är 1 i v.18.
 
Sv: Min lilla unge! (UL-bilder)

huh sådär tydliga blev inte mina bilder :crazy:

Fast däremot blev jag bakåtflyttad (eller tidigareflyttad elelr hur säger man) ca 3 månader :D
Det kan jag lova gjorde gott får en otålig tomte,
fast just nu känns det ändå läänge tills det är dags.
 
Sv: Min lilla unge! (UL-bilder)

Tillbaka flyttad 3 månader :eek: Vad fuskigt ;)

Jag som tyckte september blev alldeles perfekt!

Nu 22 oktober, samma datum som sambon var planerad att dyka ner :eek: Sen har vi massa födelsedagsbarn redan i november och december ;)

Fast som Naggur skrev, så kommer ju bilsäsongen kännas lite lättare, funderade mkt över hur jag skulle klara av Rättvik, sova i husvagn i 1 vecka och gå hela dagarna, i v.33 ;) Nu kommer jag istället vara i v.29 och förhoppningsvis må bra då utan en allt för stor kula ;)
 
Sv: Min lilla unge! (UL-bilder)

Max låg och kliade sig på benet hela tiden under ul.. Jag trodde att jag skulle dö av skratt..
 
Sv: Min lilla unge! (UL-bilder)

Åh vad häftigt! Mamma sa att bebisen säkert hade hicka, det hade jag typ jämt och det såg ut så på UL.

Herregud hur ska detta sluta :eek: Bebisen har redan det perfekta ölhävarfattningen och "fylle" hicka :rofl:
 
Sv: Min lilla unge! (UL-bilder)

Här i skåne får man 2 rutin UL

Ett i vecka 18 och sen ett till i vecka 35.

Skönt att få se att allt är ok med bebis, 2 gånger.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp