F
*fia*
har en shettishingst 3 år e han nu, 96 cm hög, har minishetlands st på typ allt. han är en mycket smäcker och fin shettis, inte mycket mage, smala fina ben. mycket man å svans, väldigt fint nästan arabliknande huvud. han gåt lätt i form själv när man tömkör honom lr när flickorna rider honom. han har fina höga lyft å väldigt fin trav. men när vagnen kommer på då vägrar han gå i form å har väldigt brottom. funderar nu på om det finns bett typ 8,5 körbett till sånna här små ponniers å va man kan köpa dom? har en bröstsele som e nyköpt som ja senare ska köpa baksele å draglinor till. men min tanke e att börja tävla med honom för han älskar att jobba å är grymt pigg å fin att se på. vilka bett ska man ha när man tävlar typ dressyr å så med shettisar? får man ha sånna man har på stora hästar? va finns de för olika grenar? kan man köra typ i skogen i vattendiken å så som för stora hästar? han tävlat lite stora hästar mest dressyr å vill nu ge min prins en chans. nån som vet å har några bra tipps jag själv e 20 år å har hållt på med hästar sen jag var 6 år, han skulel bara vara sällskap typ men han va så grymt duktig så ja vill ge honom en chans då han e så avundsjuk på min andra flicka jag rider. nån som har några bra förslag om va man ska göra nu på vintern utan skor? racksam för hjälp mvh fia