Min kisse!

I

Icka

Tänkte att jag skulle ta mig i kragen och äntligen ladda upp lite bilder på lill-kissen!
Har tagit bilderna själv och jag är ingen hejjare på foto direkt, därav den dåliga kvaliten! Ganska många bilder som är liknande men ni överlver nog! Här är han 9 månader och växer så det knakar! ;)

Sv: Min kisse!

Kraftig kille!
Vilka vackra blå ögon, han skelar med dem lite sött på vissa bilder. :love:
Vad är det för ras?

Japp han är en riktig biff hihi!
Det är en ragdoll!
Tycker du han skelar? Jag tycker han lagt av med det nu jag, men de gör tydligen det som småttingar men det har väl inte släppt helt än då! :smirk:

Han är söt, ser kraftig ut! :) Har du ställt ut något mer?

Heulwen, att säga till nån att ens planerade avelskatt skelar är ungefär det sista man vill höra... :devil: ;) Det är nämligen förbjudet att ställa ut (och avla) på en katt som skelar.

/Erica

:o
Men det är ytterst lite och man ser det nog inte så tydligt i verkligheten, fastnar nog mer på bild isåfall.

Cheeserica skrev:
Han är söt, ser kraftig ut! :) Har du ställt ut något mer?

Heulwen, att säga till nån att ens planerade avelskatt skelar är ungefär det sista man vill höra... :devil: ;) Det är nämligen förbjudet att ställa ut (och avla) på en katt som skelar.

/Erica

Vi har vart på sammanlagt 3 utställningar och han har fått väldigt bra bedömningar, måste ju skryta lite! :devil: ;)

3 x Ex 1, BIV-total, BIG, BIR, DB
Bästa SL hane 6- 10 mån, BIV och bästa kull.
(tror det blev rätt nu!)

Har planer på att ställa ut massa mer men just nu är vi mitt uppe i en flytt så det får vänta! :)

Hur går det för dig?

Grattis, det var fina resultat! :) Fast BIG, BIR, DB har jag inte hört användas? Ragdoll tävlar ju inte i grupp så BIG verkar konstigt? Är det SVERAK-utställningar du varit på?

För mina katter har det gått jättebra! Dimma tog sitt tredje cert igår och blev Champion, Cirrus tog Ex1 i konkurrens. Det var enormt fina katter på utställningen igår så de hade ingen chans på BIV:en (en bekants superfina stora 2-åriga hane snor alltid BIV:et ifrån stackars Cirrus när de är med på samma utställning ;) ) men jag var så nöjd ändå. Nu har Dimma varit med på 6 utställningar och fått 3 st Ex1, 3 CAC, 3 st BIV och ett NOM! Cirrus har varit med på 5 och fått 5 st Ex1 och 1 BIV. Nu tar vi en paus ett tag, ställer nog ut Cirrus i maj i öppen klass på någon utställning och så väntar jag med Dimma tills hon fått sin kull!

/Erica

Det var på en IDP-utställning han fick de "konstiga resultaten"
han blev big = bäst i grupp, bir = bäst i ras och DB = dommarens bästa!

Grattis! Va roligt att det går så bra för dig också! :)

Liknande trådar

Övr. Katt Hej! Jag och min familj har nyligen upptäckt tjusningen med fricamping, vi far runt i ett taktält, men har ännu inte varit iväg längre...
Svar
1
· Visningar
425
Senast: gammalek
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 983
Senast: fixi
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 162
Senast: Sassy
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 132
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar