Min kisse *nya bilder*

Sv: Min kisse *nya bilder*

Ser nyvaken ut! :love:
Är han inte lite klen i sin kroppsbyggnad? Fast hullet kanske kommer om ett tag..

Huskatter kan ju se ut hur som helst, jättetunna eller jättekraftiga. Sen växer den ju, det tar rätt ordentligt på energin, samt att kattungar inte har förstått att man kan bli trött och behöva sova ibland mellan lekperioderna.

Men åhhhh vilken sötis!!!

Den har samma härliga färger som min Isak...som jag kallar för Korven! :rofl:

Här är han bebis:

613588.jpg

Och här har man hunnit bli 14 månader:

3448741.jpg

Här ligger han med nya kompisen Cilla:

3902959.jpg

Ja, han kanske är lite tunn? Dock äter han väldigt bra.. Mycket energi går ju till att busa runt också

Nirak

ja jösses vad de växer!

mina äter som tokar, men inget fett på de. Går väl åt till att busa och växa.

Villka fina katter! :love:

Mina fyramånaders är jätte runda! :D Dom har alltid tillgång till mat och dom är ute dygnet runt och springer runt och leker och jagar.

Så det är nog bara att mata på. :D

Min har också tillgång till mat dygnet runt. Kan inte göra så mkt mer, hoppas att han lägger på sig allt eftersom

Nirak

Oj vad jätte söt han är :love:
titta bara vilken jätte söt nos:D
Äh, om han är lite tunn, så var min
kisse också när han var bebis..
men han åt upp sig och blev riktigt go :p
dock är han försvunnen nu:cry:

Men jätte fin katt :D

Ja visst är han! :love:
Nosen är liksom tvåfärgad, han har en liten rödbeige fläck vid sidan av, antagligen därför! :D

Nirak

Jo, det vet jag. Har haft sex kattungar själv och den ena var tanigare än de andra. Men jag tänkte mest på om han eller hans mamma är avmaskade?

Både han och hans syskon samt mamma är självklart avmaskade. Bara för att man har en "huskatt" behöver man inte vara helt bakom flötet ;)

Nirak

Kan upplysa om att mina katter inte är avmaskade :angel:

Nu är ju det innekatter som aldrig tar några byten (förutom flugor) så risken för mask är försvinnande liten.

Precis!

Men denna katts mamma hade möjlighet att gå ut.. så därför avmaskades hela gänget, även ungarna (som höll sig inomhus)..

Nirak

Du kan ju alltid testa att byta mat?
Vad ger du nu om man får fråga?

Han är himlans söt i vilket fall!

Han är ju något rent förtvivlat söt! :D :love: Ser lite sådär gulligt nyvaken ut. Sova? Då kan man ju missa något! ;)

Dexdemonia: Vilken vacker kisse! Är det han som är jättestor eller kompisen som är jätteliten? Vad söta de är tillsammans! :love:

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
615
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
866
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Jag har observerat att vår lilla tjej på snart 2 år (12e sept) har som små nervryckningar i bakbenen när hon vilar ibland. När jag har...
Svar
5
· Visningar
598
Senast: Asko
·
Övr. Katt En av mina uppfödningar flyttade till min kompis (som är uppfödare) på foder. Då var hon 14 v. Redan från start togs hon bara väl omhand...
Svar
13
· Visningar
1 221
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Kallbad
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Ratsit

Hund, Katt, Andra Djur