Min Katt Ska FÖda Nu!

F

Fiffilump

Förlossningen är på gång!
Missan har lagt sig tillrätta i min säng efter många om och men var hon ska föda och spinner högljutt. Jag får inte lämna rummet för henne, nu är det på G!!

ÄNTLIGEN! :love:

Sv: Min Katt Ska FÖda Nu!

Hon är orolig och jamar lite då och då när ungarna rör sig, tror hon har värkar. Nu har hon lagt sig tillrätta på sitt utsedda ställe där hon inte kunde vrara innan, i min brors sänglåda. Hon spinner högljutt och väntar nog lika otåligt som jag på att de små ska komma ut.
Men innan när jag kännde , alltså man känner ju var ungen ligger och den ligger nere vid buken (tror jag det heter) och rör sig jätte mycket och varje gång den rör sig så jamar missan till , hon verkar ha ont, och så typ knäpper eller bubblar det runt kattungen, vad kan det vara? livmodern som öppnar sig?

Sv: Min Katt Ska FÖda Nu!

Kattunge nummer tre var döfödd :cry:
Usch jag mår så dåligt idag , det är alltid så ledsamt när sådanthär händer.

Liknande trådar

Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 809
Katthälsa Hoppas på tips, tankar och idéer. Uppgiven då vår ena katt inte har synts till sedan natten till den 19e oktober :( Hon är en katt som...
2
Svar
34
· Visningar
2 309
Senast: Keb71
·
Övr. Katt Jag frågade om råd på fb om min ena katt som uppvisar aggressivt beteende ibland. Fick en kommentar och sen låstes tråden. Folk blev...
2
Svar
35
· Visningar
3 705
Senast: MJLee
·
Gravid - 1år Jag håller på att få spader. Fick mitt första barn för knappt en vecka sen och har sedan dess inte kunnat sova på grund av ryggvärk. I...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 042
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar